Gå til innhold

Menn, Smaker fitta det samme som den lukter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje vi damer synes fitta vår lukter litt vondt, mens dere menn liker/tenner på den lukta og synes det smaker godt? 
 

Hva synes dere det smaker? Hvor i syklusen er det verst smak, før eller etter mensen?

Vil dere helst slikke nydusjet fitte? Smaker/lukter det såpe da? Eller ingenting rett etter dusj? 

Anonymkode: c7825...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydusja fitte smaker ikke noe spesielt. Jeg elsker å slikke fitta til dama mi spesielt når hun har dusja, ofte mens hun dusjer.

Anonymkode: 8104f...4e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst nydusjet fitte som ikke har fått sæd i seg på en uke. 

Men vi menn slikker fitte nesten uansett. Mens, sopp,bakteriell vaginose osv stopper oss. Men si du kommer hjem fra jobben uten å dusje så går det fint

Anonymkode: e1988...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helst nydusjet fitte som ikke har fått sæd i seg på en uke. 

Men vi menn slikker fitte nesten uansett. Mens, sopp,bakteriell vaginose osv stopper oss. Men si du kommer hjem fra jobben uten å dusje så går det fint

Anonymkode: e1988...7dd

Smaker og lukter det ikke fort svette, utflod og urin en stund etter dusj? 

Anonymkode: c7825...b24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker og lukter det ikke fort svette, utflod og urin en stund etter dusj? 

Anonymkode: c7825...b24

Jo, ikke mange timene før det smaker sånn. Ræva smaker mindre og det sier vel egentlig sitt. 

Anonymkode: 38c26...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker og lukter det ikke fort svette, utflod og urin en stund etter dusj? 

Anonymkode: c7825...b24

Derfor bør du helst være nydusjet, men det skader ikke hvis du er 4-5 timer siden sist.

Anonymkode: 8104f...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helst nydusjet fitte som ikke har fått sæd i seg på en uke. 

Men vi menn slikker fitte nesten uansett. Mens, sopp,bakteriell vaginose osv stopper oss. Men si du kommer hjem fra jobben uten å dusje så går det fint

Anonymkode: e1988...7dd

Snakk for deg selv. Mannen her i huset bryr seg fint lite om hverken mens eller sopp. 

Anonymkode: 0d036...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. Mannen her i huset bryr seg fint lite om hverken mens eller sopp. 

Anonymkode: 0d036...8d1

De fleste normale menn stoppes av både mens og sopp!

Synes det varierer mer fra kvinne til kvinne enn andre ting. Noen smaker godt, andre gjør ikke det. 

Anonymkode: 2d4ef...9de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hansehan skrev:

Som svenskene sier:

Surströmming är som flickans lilla:

Smakar godt, men luktar illa

Ekkelt! 

Anonymkode: 962a9...e4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skal ha sex burde dratt en klut med rent vann over utstyret (ikke glem navlen er du snill😉), og det gjelder både kviinner og menn. Det er iallefall noe jeg forventer at partneren gjør. Rent vann skader ingen og den fjerner ikke smaken av fittesaft, den fjerner bare lukten og smaken av tiss, svette og truselo...

Alle burde jo ha skjønt at smaken kommer etterhvert når man begynner å slikke når hun blir våt. Jeg går aldri rett ned på henne og slikker direkte på klitthodet, jeg avventer med litt terging først så klitten blir skikkelig erigert og hun blir våt. Da kommer den rette lukten og smaken frem... Og kvinner som har en god svettelukt, smaker også godt lengre ned har jeg merket meg.

Smaken på fittesaft synes jeg er ganske så lik min egen precum, men slikkingen gjør jo at smaken blir en blanding av både hud og fittesmak. Litt metallisk, saltsøt, litt som et glofersk havets festbord... og jeg elsker sjømat, og smaker hun litt boknafisk blir jeg fort gifteklar og går ned på kne foran henne❤️😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Nydusjet er alltid bra, det handler mye om at hun selv føler seg klar og komfortabel, og det er viktig. Men nydusjet er absolutt ikke viktig for meg. At det lukter slik det skal lukte i området kan være meget opphissende, og av og til litt ekstra hot. Det kommer litt an på omstendighetene. Lukter kan vekke noen primitive instinkter. Uansett er smaken stort sett som forventet når vi kommer fram dit smaken kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hva jeg skal si. Smaken og lukten kan ikke beskrives egentlig. Det finnes ikke ting å sammenligne med. 

Liker det ihvertfall. Nydusjet er best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vanSteike
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere det smaker?

For å si det rett ut smaker det egentlig ikke noe særlig i det hele tatt, forutsatt at hun nylig har dusjet.

Og ja, det er en forutsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våthet fra en kåt fitte smaker akkurat det samme som precum fra en kuk. Jeg har smakt begge deler og begge deler er like deilig. 
 

Andre lukter og smaker som hører med til underlivet, som urin, lukter også likt hos menn og kvinner. Men, utflod smaker annerledes, dvs det smaker ikke noe egentlig men lukter litt emment. Sperm smaker VELDIG forskjellig fra mann til mann. En mann elsket jeg å svelge spermen til, mens en annen har skikkelig bitter smak så jeg ikke orker å ha det i nærheten av munnen en gang. 

Anonymkode: c0eb5...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Våthet fra en kåt fitte smaker akkurat det samme som precum fra en kuk.

Anonymkode: c0eb5...6ff

Seriøst? Jeg synes fittesaft smaker deilig, men har aldri smakt precum eller sæd. 

Anonymkode: 962a9...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest H_Marius40

Enkelte av dere kvinner gjør for mye ut av dette med lukt og smak. Slapp av og lær å nyte sex.

Nydusjet er best, men behøver ikke nødvendigvis å være det, så lenge dama ikke har gått altfor lenge uten å vaske seg der nede. Bruk litt rent vann til å vaske deg der nede før sex, så går det helt fint. Slikke fitte er utrolig deilig, og jeg nyter det veldig.

Endret av H_Marius40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Jeg synes fittesaft smaker deilig, men har aldri smakt precum eller sæd. 

Anonymkode: 962a9...e4b

Absolutt seriøst. 

Anonymkode: c0eb5...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...