AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Igjennom studietida la jeg merke til en KJEKK fyr, klart utenfor min liga. Ble sammen med en annen, men la alltid merke til denne fyren. Da jeg ble singel igjen møtte jeg han tilfeldigvis ute. En gang var han på tur til bordet mitt, men jeg stirret en annen vei og mistet motet, og han snudde. En annen gang var jeg modig, og flørtet på avstand. Han kom bort og spurte hva jeg het, og vi snakket så vidt sammen, jeg gikk på toalettet og da jeg kom ut var han borte. FIkk vite senere at han flyttet til Trondheim. Jeg har aldri kjent fyren egentlig, aldri snakket med han med unntak av den ene gangen, men alltid hatt han langt bak i tankene. En dag snakket jeg med en kollega om han som overbeviste meg om å legge han til på insta, kanskje 1 år etterpå. Jeg var i et nytt forhold da som gikk dårlig på det tidspunktet. Ingen god ide, jeg vet! Men ingenting skjedde: Jeg la han til, han godtok men fulgte meg aldri tilbake. Jeg slettet han til slutt. Og NÅ når jeg ser han igjen er jeg så FLAU. Herregud. Og typisk at han ser meg når jeg er uten sminke, gjerne på den lokale søndagsbutikken når jeg er bakis.. vet ikke hvor jeg vil med dette, men nei. huff, enda FLAU. Selv om dette er noen år siden nå. Vil begrave meg i et hull hvis jeg ser han. Anonymkode: b806e...503
Rosatoast Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Dette kan vel ikke være seriøst? Hvis det er det, så syntes jeg isåfall skikkelig synd på deg. Og det er IKKE pga denne situasjonen... Herreguuud!!! 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 takk for hyggelig svar. ts Anonymkode: b806e...503
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Bor dere i trondheim? Anonymkode: 80a2e...a83
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Begynner navnet ditt på M? Anonymkode: 96d97...887
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Oi wow, her tror jeg du har bygget opp det som er ingenting til noe veldig stort. Du har nesten laget deg litt angst rundt denne fyren. Imens han kanskje knapt husker deg. For deg er han en som alltid har ligget der og som du har tenkt på og kunne skrevet en bok om, for han er du kanskje ei som spurte hva klokka var en gang. Jeg vet ikke med deg, men jeg har både opplevd å fløtet/utvekslet tre ord med folk og bli lagt til på insta av noen uten at jeg har tenkt noe over det, jeg har vel glemt de fleste. Tenk på hvor utrolig mange folk man hilser på i livet da. Hvis du vil stikke hull på byllen for din egen del så får du vel bare si hei til han og bli kjent med han. Eventuelt så må du bare slappe av og puste med magen og slutte å være opphengt i han. Når du tenker så mye på det, så tror hjernen din dette er noe voldsomme greier, når det helt seriøst er absolutt ingenting. En fis i vinden. Jeg vil kalle det en fin med dog veldig sakte oppbygging egentlig, du har et eller annet grunnlag fra langt tilbake og kan sette inn nådestøtet nå om du vil. Man møter alltid de man ikke vil når man har bakis og er uten sminke, men jeg har merket at jeg faktisk har enda mer draget da. Tror man ser mer uskyldig og tilnærmelig ut. Bare å eie bakis-trynet sitt, det gjør det menneskelig og mer åpen. Anonymkode: fc10f...52e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå