AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Dette høres kanskje latterlig ut for mange, og bunner nok i at selvbildet mitt er møkk på bunn... Men ja... Før jeg som 17-åring gikk inn i mitt første forhold (som egentlig var ganske bra), hadde jeg god tro på meg selv og syntes jeg var en bra og vakker jente. Etter bruddet, som var nokså tøft, har jeg datet mye, og av en eller annen grunn trukket til meg en del drittsekker som har gjort at jeg nå sitter igjen ganske deprimert og føler meg skikkelig dritt. Har endelig våknet opp midt i 20-årene og innsett at dette må jeg gi meg med, før det ødelegger meg helt. Jeg er ikke stygg og har draget på den seksuelle fronten, men føler jeg «aldri» er bra nok for noe mer, pluss har funnet meg i skikkelig dårlig behandling og seksualisering fra menn. JEG er jo problemet, som trekker slike typer menn med issues til meg... men skjønner ikke hvordan dette skjedde. Hvor ble det av selvbildet? Prøver så hardt jeg kan å bygge meg opp igjen og åpne øynene for stødige og gode menn som vil meg godt, men synes det er så vanskelig. Er vant til å bruke utseendet til «alt», og føler at hele meg mistet verdi om jeg ikke blir funnet pen nok, digg nok, spennende nok... og man er jo ikke ung og flott for alltid!!! Selv om jeg nå ser bedre ut enn aldri før, så har jeg aldri følt meg så verdiløs som menneske. Og aldri trukket til meg så mye som IKKE er bra for meg!!! Noen som har vært i samme situasjon som kan hjelpe med tips til hvordan bryte toxic relasjoner og bygge opp seg selv? Anonymkode: e31be...13b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg skal gi deg et stalltips: Ikke gå for menn som velger deg, heller vær den som velger. Menn som er pågående og sjekker opp pene damer er stort sett drittsekker. Se deg ut en sympatisk mann som du liker, og prøv deg på han. Eventuelt gjør det samme på nettdating. De færreste normale menn er pågående. Anonymkode: 9904a...971 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal gi deg et stalltips: Ikke gå for menn som velger deg, heller vær den som velger. Menn som er pågående og sjekker opp pene damer er stort sett drittsekker. Se deg ut en sympatisk mann som du liker, og prøv deg på han. Eventuelt gjør det samme på nettdating. De færreste normale menn er pågående. Anonymkode: 9904a...971 Skriver under på dette. Anonymkode: 738dd...ff9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå