AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Hjelp meg. Jeg ble betatt i en for 6 år siden. Vi dro på en date, han var singel og fikk seg dame like etter daten. Uansett, det ble aldri noe. Jeg har datet mange etter han, vært i forhold osv. Klarer ikke glemme han, jeg har ikke oppsøkt han eller tatt kontakt etter den daten. Så han like ved oslo sentralstasjon for ca 2 år siden, gikk ikke bort til han. Han så meg ikke heller. Prøver bare å forklare at jeg har gjort alt i min makt for å glemme han. Jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt har et håp? Kunne ikke tenkt meg å date han igjen, hvis det gir mening? syns ikke det er attraktivt med menn som viser null interesse eller de som avviser meg. Da stikker jeg og forsvinner. Han ville ikke date meg mer da, og kan heller ikke se for meg at han vil gjøre det nå heller, eller i fremtiden. Enda klarer jeg ikke få han ut av tankene, og han er en av de få som jeg har blitt betatt av. Vet at dette høres crazy ut, men jeg får kjærlighetssorg hver gang jeg har datet en ny mann som jeg faktisk har likt og ønsket å være i et forhold med. Jeg dater og har truffet flere flotte menn. Like flotte som han, og ikke minst kjekkere. Noen som har lignende opplevelser? Jeg høres ut som hun gale, men som nevnt, jeg har ikke oppsøkt han, søkt han opp, stalket han eller tatt kontakt med han etter daten. Vi vekslet et par meldinger gjennom fb, og det ble helt stille. Anonymkode: 528c8...9fe
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Nei, du høres ikke gal ut 🙂. (Om du er det, så er vi i tilfelle to ;)). Jeg har hatt det på samme måte med en type jeg har hatt et spesielt godt øye til de siste 8 årene. Begge var i forhold da vi traff hverandre for første gang. Har vært venner på Facebook og fulgt hverandre på Instagram i åresvis, og jeg har alltid tenkt at han vil jeg bli kjent med om jeg noen gang blir singel igjen. Ble singel, fikk god kontakt over flere måneder – så ble jeg ghostet etter første date 🤪. Ser han plutselig har blitt venner med sminkedukker med andenebb og silikonpupper opp til haka, så jeg ble nok for naturlig og kjedelig for ham. Lesson learned? Du vet ingen ting om folk før du blir kjent med dem. Vi hadde en flott date... men så var det ned med et brak. Én ting er at en mann kan fascineres av sminke og silikon, men den plutselige stillheten i ettertid lot meg miste enhver form for glød. Barnslig, eller feigt. Moralen er: ikke spinn drømmer rundt en du egentlig ikke kjenner, fallhøyden er stor. Anonymkode: 1cc09...9ac 2
Gjest theTitanic Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Sånn er vi skapt: fulle av følelser og med en tendens til å glorifisere et annet menneske så mye at det blir altoppslukende. Hvor går linjen mellom å være betatt eller besatt? Den er hårfin. Man er ikke gal selv om en tanke ikke kan gi slipp. De aller fleste får nok en slik altoppslukende forelskelse en eller flere ganger i livet. Det er hardt for den det gjelder siden nesten alle tanker kretser rundt dette, og gleden over andre meningsfylte ting i livet kommer i skyggen. Det er rett og slett tap av livskvalitet for den det gjelder.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du høres ikke gal ut 🙂. (Om du er det, så er vi i tilfelle to ;)). Jeg har hatt det på samme måte med en type jeg har hatt et spesielt godt øye til de siste 8 årene. Begge var i forhold da vi traff hverandre for første gang. Har vært venner på Facebook og fulgt hverandre på Instagram i åresvis, og jeg har alltid tenkt at han vil jeg bli kjent med om jeg noen gang blir singel igjen. Ble singel, fikk god kontakt over flere måneder – så ble jeg ghostet etter første date 🤪. Ser han plutselig har blitt venner med sminkedukker med andenebb og silikonpupper opp til haka, så jeg ble nok for naturlig og kjedelig for ham. Lesson learned? Du vet ingen ting om folk før du blir kjent med dem. Vi hadde en flott date... men så var det ned med et brak. Én ting er at en mann kan fascineres av sminke og silikon, men den plutselige stillheten i ettertid lot meg miste enhver form for glød. Barnslig, eller feigt. Moralen er: ikke spinn drømmer rundt en du egentlig ikke kjenner, fallhøyden er stor. Anonymkode: 1cc09...9ac wow, det var godt å lese det du skrev. Og jeg vet at jeg ikke kjenner han så godt. Vi har felles venner og jeg har hørt mye bra om han. Aldri noe negativt, var sånn det begynte, i tillegg er han veldig smart og jeg elsket å høre på det han hadde å si i fremføringer. Veldig morsomt at du nevnte instabimboer. Jeg er instabimbo og den dama han ble sammen med er overvektig og eldre enn han. Ja, nå kommer det sikkert kommentarer om at personligheten min er dårlig eller at jeg er dum og ser ut som en hore, men det stemmer altså ikke, hehe. Dama hans er så heldig som fikk han. Så det stemmer ikke at alle menn liker instabimboer. Om jeg skal være mer presis, så vet jeg ikke om han var i et forhold med den dama da eller ikke, men vi dro uansett på date. Visste ikke at han datet andre, men fikk høre at han var singel. Anonymkode: 528c8...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 8 minutter siden, theTitanic skrev: Sånn er vi skapt: fulle av følelser og med en tendens til å glorifisere et annet menneske så mye at det blir altoppslukende. Hvor går linjen mellom å være betatt eller besatt? Den er hårfin. Man er ikke gal selv om en tanke ikke kan gi slipp. De aller fleste får nok en slik altoppslukende forelskelse en eller flere ganger i livet. Det er hardt for den det gjelder siden nesten alle tanker kretser rundt dette, og gleden over andre meningsfylte ting i livet kommer i skyggen. Det er rett og slett tap av livskvalitet for den det gjelder. kloke ord ❤️ Anonymkode: 528c8...9fe
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama hans er så heldig som fikk han. Hvordan vet du at det er hun som er den heldige av de to? Anonymkode: 8e239...374
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at det er hun som er den heldige av de to? Anonymkode: 8e239...374 Si det, fordi det er han jeg hadde lyst å bli kjent med. Ikke henne. Anonymkode: 528c8...9fe
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har opplevd nesten akkurat det samme! Kjipeste opplegget, får han ikke ut av hodet og måler alle andre opp mot ham. Helt idiotisk, jeg er dritt lei hele fyren. Vil bare leve i nuet og ha det bra, men jeg kan bli skikkelig deppa når jeg innser at han aldri likte meg og vi aldri kommer til å møtes igjen uten at det blir ubehagelig. Han behandla meg som en tømmestasjon og jeg lot det skje fordi jeg var så forelska. Anonymkode: c45ab...6c9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd nesten akkurat det samme! Kjipeste opplegget, får han ikke ut av hodet og måler alle andre opp mot ham. Helt idiotisk, jeg er dritt lei hele fyren. Vil bare leve i nuet og ha det bra, men jeg kan bli skikkelig deppa når jeg innser at han aldri likte meg og vi aldri kommer til å møtes igjen uten at det blir ubehagelig. Han behandla meg som en tømmestasjon og jeg lot det skje fordi jeg var så forelska. Anonymkode: c45ab...6c9 Du snakker om en rundbrenner nå? Jeg syns det er vanskeligere å komme over gode og flotte menn som har respektert meg enn de drittsekkene som har behandlet meg dårlig. Jeg var sammen med en som var utro og jeg fikk klamydia flere ganger, likte han utrolig godt, og det var et stygt brudd. Men jeg er så glad for at jeg ble kvitt han. Var også en annen som var utrolig flott og behandlet meg bra, men han følte ikke noe for meg sa han, vi datet i ca 5 måneder. Både han jeg ikke klarer å glemme og han jeg datet i 5 måneder har vært utrolig flotte menn, håper jeg er heldig og treffer på en mann som er like snill og god som de to. Anonymkode: 528c8...9fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå