Gå til innhold

Jeg orker ikke mere nyheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt hode sprenges snart  og jeg kjenner at jeg er lei.   Det er ikke noe andet enn corona og trumf. De repeterer  hele tiden og alt er like jævlig.  Mest lyst å reise bort og isolerer meg langt bort fra alt og alle. Men jeg har mann og barn . Dyr som må tas vare på  en jobb som er viktig.   

Man slipper ikke unna disse nyheten heller . Ekstra sendinger der . Facebook . Bare snakke med andre så er de der. 

Jeg er lei.  Det finnes mere i verden den de to sakene. 

Anonymkode: fcffd...6a6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. er så jævlig lei. Eneste de skriver om er antall nye smittetilfeller eller noe med presidentvalget.. kjedelig

• Liker 2
Skrevet

Trumf?

Anonymkode: 494da...20f

• Liker 1
Skrevet

Ja trumf lanserte ny visa kort vettu ...

Anonymkode: 9dd30...05b

• Liker 2
Skrevet

Helt enig, jeg er så mett av det at jeg vil helst :spy:🤮

2020 har seriøst vert ett drittår.

Skrevet

Til uka fortsetter saken mot Laila Bertheussen, så da bør det litt om det.

Men man kan ikke la være å oppdatere om presidentvalg og Corona heller... tror vi alle blir lei sakene, situasjonen, men det er jo ikke medias skyld heller.

Men syns det har vært mange drap i år også, så mye negativt, det er jeg enig i. 

Skrevet

Det er bevisst fordumming og hjernevask, jeg forsøker å unngå det mest mulig.

Anonymkode: 6ef5e...415

Skrevet

Ja helt enig. Kun corona overalt. 

• Liker 1
Skrevet

Så bare slutt å les? Dette er et problem som er helt mulig å løse.

Selv sjekker jeg nyheter kanskje 2 ganger i uka. 5 minutter hver gang, bare for å få med meg det aller viktigste. Ellers holder jeg meg helt unna. Media lever tross alt av å gjøre oss redde og engstelige. Det er der det er penger å tjene.

Anonymkode: 060e1...86b

Skrevet

Jeg er delt, da jeg er veldig lei koronanytt og veldig interessert i den amerikanske valgkampen. Har løst det ved å kun se på amerikanske kanaler nå frem til valget. De er mye mindre opphengt i viruset, bortsett fra den delen av det som angår Trump. Men det er ikke som i Norge der vi har politikere som står hver dag med dystre fjes og forteller oss at nå er det to nye smittetilfeller i ytre gokk og nå må vi vaske henda. 

Anonymkode: 81f3f...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...