Gå til innhold

Endelig...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Arafats hovedkvarter er sprengt!

se dagbladet!

Arafat og hans lakeier ( PLO, hamas og gud vet hva) har drept nok jøder!!!!

Håper Arafat befant seg i bygningen.

Hvis han er dø, det betyr vel at vi kan forvente en større overføring fra en sveitsisk bank (han har gjemt pengene sine der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok et eksempel på en konflikt som forlengst har utlevd enhver forståelse og sympati - i alle fall fra meg!

Men jeg roper ikke hurra.

dorian

PS. Er det tilfeldig at det er to av verdens mest mannsdominerte og retro samfunn som utøver denne nytteløse (og etterhvert ganske patetiske) volden mot hverandre? Je trur vi trenger en kvinnelig touch her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arafat og hans lakeier ( PLO, hamas og gud  vet hva) har drept nok jøder!!!!

På lik linje med at Sharon og hans lakeier har drept nok arabere!!!

Men arabere er vel ikke like verdifulle mennesker som jøder.

Sharon er en gal terrorist med vestens velsignelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødene tar igjen, etter at de er blitt utsatt for terrorhandlinger. Sånn som i går: 5 drept + 40 skadet etter at en palestinsk terrorist hadde sprengt en buss. Palenstineres familie ble så belønnet ($$$$$) av Saddam!

Muslimenes mål er å muslimisere den vestlige verden - koste hva det koste vil. Forhåpentligvis oppdager du det før det er for sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Dorian.

I den 2000 år lange prosessen så kan man neppe si at de kristne har mye mer å være stolt av enn muslimene.

Å tro noe annet viser en stor grad av historieløshet.

Til Terje.

Joda jeg har da fått det med meg. Og det er faktisk akkurat de samme målene som kristendommen har.

Islam har som grunnlag en like fredselskende holdning som kristendommen har. I begge religioner finnes fundamentalister som bruker metoder for å undertrykke mennesker i religionens navn. Det er like forkastelig uansett trosretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig?????

Dagen før ble 7 palestinere drept av israelere, hvorav flere barn. I går ble en 12 år gammel gutt drept (palestinsk) da en stridsvogn åpnet ild. han skulle kjøpe røyk til faren sin.

Dette er idioti på høyt plan (hvis det går an å snakke om høyt plan når det gjelder idioti).

Sharon minner fortsatt om en fornærmet gutt i sandkassa som må ta igjen, og da helst litt verre enn før - bare at denne gutten gjemmer seg bak soldater og våpen.

Hvis noen tror at det er mulig å bombe et folk til lydighet, tar de feil. De sår bare hat.

Den israelske makteliten kan bare vinne denne kampen hvis de klarer å drepe hver eneste palestiner - og ta med noen av naboene med det samme.

Selv om jeg forstår både den palestinske og den israelske fortvilelsen, redselen og til dels også hatet, tar jeg avstand fra virkemidlene - på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...