Gå til innhold

Svetteproblem i lyskeområde (dame)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Bølle skrev:

Hva er det? Er du redd for sannheten? 

Ingen sannhet, i beste fall er det alternativt fjas.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Ingen sannhet, i beste fall er det alternativt fjas.

Syns det fungerer bra for meg, og mange andre. Har hjulpet meg mye der skolemedisinen ikke kan hjelpe. 

Funksjonell medisin er et annet alternativ som er bedre en skolemedisin der alt er basert på nyere og fremtidsrettet forskning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bølle said:

Syns det fungerer bra for meg, og mange andre. Har hjulpet meg mye der skolemedisinen ikke kan hjelpe. 

Funksjonell medisin er et annet alternativ som er bedre en skolemedisin der alt er basert på nyere og fremtidsrettet forskning. 

Fint at det har hjulpet deg når andre ting ikke har klart å hjulpe. I noen tilfeller kan det fungere som en nødløsning, enten i form av placebo eller en mild eller forbigående effekt.

Men la nå iallefall TS få utrede problemet sitt før hun begynner å ty til alternative løsninger, da. Hun må jo finne ut av løsningen, få noen til å se på det (noen som har utdanning) og som kan si at "ja, dette er problemet, du må gjøre dette for å fikse det" før hun prøver seg på alternative behandlinger.

Dumt å behandle en brukket fot med fuktighetskrem, liksom.

Anonymkode: aa009...02a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bølle skrev:

Les om anthony william medical medium. Dere må avgifter kroppen for tungmetaller og giftstoffer. Rense kroppen med sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, frukt, grønt osv. 

Hold dere langt unna aluminium og sånt, det er gift for kroppen. Kutt ut tannkrem med fluor, for fluor er også giftig. Jeg bruker en tannkrem som er uten fluor, men med andre naturlige gode virkestoffer. Fins tanntråd uten fluor også. 

🙄 Bullshit! Slutt å press på andre myter og piss. Hvor kort er det mulig å være?

Anonymkode: b065f...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at det har hjulpet deg når andre ting ikke har klart å hjulpe. I noen tilfeller kan det fungere som en nødløsning, enten i form av placebo eller en mild eller forbigående effekt.

Men la nå iallefall TS få utrede problemet sitt før hun begynner å ty til alternative løsninger, da. Hun må jo finne ut av løsningen, få noen til å se på det (noen som har utdanning) og som kan si at "ja, dette er problemet, du må gjøre dette for å fikse det" før hun prøver seg på alternative behandlinger.

Dumt å behandle en brukket fot med fuktighetskrem, liksom.

Anonymkode: aa009...02a

Ja, hun må gjerne gå til legen og finne ut av ting. Men ville bare at hun skal vite at om hun ikke får hjelp eller ikke finner ut av det, er det en bedre måte å løse det på som er helt naturlig og helt uskadelig. 

Og om hun finner ut av det og de vil gi henne kremer å smøre på eller piller, så ville jeg heller kuttet ut gluten, melkeprodukter, sukker, svin, egg, raps, soya, mais 

Og begynt på sitronvann, sellerijuice og HMDS 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄 Bullshit! Slutt å press på andre myter og piss. Hvor kort er det mulig å være?

Anonymkode: b065f...a3e

Det er ikke bullshit. Det er sant. Selv bruker jeg deodorant uten aluminium kjøpt på helsekost. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er faktisk mye vanligere enn det folk tror, og fastlegen kan henvise deg videre. Vil du ikke det kan du kontakt en hudlege privat. I verste fall kan man fjerne noe svettekjertler gjennom operasjon, det blir i så fall gjort av generellkirurg eller plastikkirurg. 

Anonymkode: 38196...0b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange tilbakemeldinger.

Ettersom det ser ut til å være et større problem enn det jeg trodde, så lurer jeg på om jeg skal tørre å høre med fastlegen allikevel, og bli sendt i riktig retning. Følte meg totalt alene med dette!

Anonymkode: a0d5b...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 22.15, Bølle skrev:

Les om anthony william medical medium. Dere må avgifter kroppen for tungmetaller og giftstoffer. Rense kroppen med sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, frukt, grønt osv. 

Hold dere langt unna aluminium og sånt, det er gift for kroppen. Kutt ut tannkrem med fluor, for fluor er også giftig. Jeg bruker en tannkrem som er uten fluor, men med andre naturlige gode virkestoffer. Fins tanntråd uten fluor også. 

Jeg stemmer i at det muligens kan hjelpe, selv om jeg ikke har hatt det problemet som TS har. Jeg har nesten ikke svettelukt lenger etter jeg begynte med dette, og jeg er ikke den eneste som sier det. Fikk tips om det pga kronisk sykdom, og har blitt kvitt sure oppstøt, stivhet i kroppen, vondt i et kne, håravfall, svimmelhet, forstoppelse, oppblåsthet..

Anonymkode: eea75...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes tabletter mot svetting på resept. Men da må du ta problemet opp med legen. Det er derfor legen er der. Ta motet til deg og ta det opp med legen din. Det er det som må til hvis du ønsker å bli kvitt problemet. Det er ikke flaut. Legen er vant til dette. Lykke til!

Anonymkode: cd963...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme, bruker boxer i bomull. 
Det er liksom ikke "det er 20+ og varmt ute" svetting, det er mer... stress og angst relatert føler jeg. Har jo opplevd det ved høy aktivitet og høy temperatur, men forbinder det mest med stress og angst egentlig. 

Anonymkode: 7936c...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/9/2020 at 10:48 PM, Bølle said:

Lever og nyrer kan jobbe på høyspreng om det er for mye avfallsstoffer og tungmetaller og giftstoffer i kroppen som har samle seg opp over tid. De klarer ikke å jobbe fort nok for å bli kvitt dette. Da kan det hjelpe å kutte ut de 7 matvarene gluten, melkeprodukter, egg, svin, rapsolje, mais, soya, og heller drikke sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, spise salater, frukt og grønt en periode. Det skader ingen og er bra for kroppen å få rense litt opp i systemet. 

For noe tull og fjas 

 

Tydelig at placebo effekten er stor hos deg. " jeg vil at det skal virke, derfor virker det''

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.10.2020 den 23.26, Sugerøret skrev:

For noe tull og fjas 

 

Tydelig at placebo effekten er stor hos deg. " jeg vil at det skal virke, derfor virker det''

Hvordan kan du si at det er tull og fjas ml år det allerede har hjulpet så mange mennesker til et bedre liv? 

Placebo-effekten er bare tull. Ja, jeg vet man kan innbille seg ting og at tankens kraft kan være sterk, men det er ingen som innbiller eller tenker seg syk. Det er reelt og har helt andre årsaker. Årsakene er opphopning av avfallsstoffer og giftstoffer og virus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 17.15, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer i at det muligens kan hjelpe, selv om jeg ikke har hatt det problemet som TS har. Jeg har nesten ikke svettelukt lenger etter jeg begynte med dette, og jeg er ikke den eneste som sier det. Fikk tips om det pga kronisk sykdom, og har blitt kvitt sure oppstøt, stivhet i kroppen, vondt i et kne, håravfall, svimmelhet, forstoppelse, oppblåsthet..

Anonymkode: eea75...4b6

Så bra at det har hjulpet deg! Det har hjulpet mange andre også. 

TS, du kan få hjelp, enten du leser om anthony william medical medium , bøker eller bloggen hans eller følger han på insta. Han legger ut mye gode oppskrifter på insta, og det står i bøkene hans. Vimergy på insta har også mange gode oppskrifter, og de er anbefalt av han. 

Det er uansett greit å gå til legen og ta en prat og å finne ut av ting, men det er bare du som kan rense kroppen innenfra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også med meg når jeg er stresset, men tror ikke det er unormalt. 

Anonymkode: fff97...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Bølle said:

Hvordan kan du si at det er tull og fjas ml år det allerede har hjulpet så mange mennesker til et bedre liv? 

Placebo-effekten er bare tull. Ja, jeg vet man kan innbille seg ting og at tankens kraft kan være sterk, men det er ingen som innbiller eller tenker seg syk. Det er reelt og har helt andre årsaker. Årsakene er opphopning av avfallsstoffer og giftstoffer og virus. 

Nei men herregud da. Placebo-effekten er bevist, det DU prater om er bare tull. 

Anonymkode: a664c...4ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men herregud da. Placebo-effekten er bevist, det DU prater om er bare tull. 

Anonymkode: a664c...4ac

At folk blir friske av å spise mer frukt og grønt og drikke sitronvann har da ingenting med placeboeffekt å gjøre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser også med meg når jeg er stresset, men tror ikke det er unormalt. 

Anonymkode: fff97...9df

Jeg har ikke ser problemet, kun når jeg svetter under trening og det er varmt. 

Anonymkode: 3dd24...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket stangsellerijuice hver morgen i 6 mnd, og fikk mye mer energi og fin hud. Det det derimot ikke hjelpte mot, var svetting i underlivet (jeg fikk faktisk sterkere svettelukt av juicen, pga rensingen). Så ingenting negativt om juicen -MEN den hjalp altså ikke mot at jeg blir svett der nede. Blir det særlig når jeg sitter lenge i ro eller er stressa (på møter og liknende). Men kan også bli det hjemme i sofaen. 

Har ikke fått plager av det, men skifter truser med en gang jeg oppdager det viss jeg er hjemme (svetter ikke gjennom buksa).

Har nettopp tatt blodprøver, og alle verdier av vitaminer, lever, nyre, stoffskifte osv var veldig bra. Så tror dette bare er noe jeg må leve med.

Anonymkode: 544a4...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...