AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Har et problem jeg synes er veldig flaut, og jeg får meg ikke til å ta det opp med legen (så det trenger dere ikke å foreslå:) ). De siste årene har jeg fått økt svette i underlivet. Det er så ille at trusa kan være helt gjennomvåt om jeg har gjort noe jeg kanskje er usikker på/stressende situasjon. Har bestandig svettet noe der under trening, men det må være greit. Nå er det for eksempel til kiropraktor hvor jeg kanskje er litt stresset og lignende. Det er svært ubehagelig og ikke minst flaut! Kan ikke bruke bukser som er i annen farge enn svart liksom.. Jeg er innstilt på å dra til utredelse privat (altså uten henvisning fra lege), men hvor er det man drar med slikt problem? Jeg sliter også med tidvis kløe i underlivet, noe jeg er 99% sikker på at stammer fra denne svettingen og at jeg ikke bestandig får byttet undertøy etter det er blitt svett. Tenkte først på gynekolog grunnet kløen, men de kan kanskje ikke så mye om svetting der nede? Anonymkode: a0d5b...959
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Gå til aleris/volvat da! Anonymkode: 0d012...282
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Har samme problemet. Svetter gjennom truse og bukse. Helt krise og utrolig skamfullt. Jeg bruker aluminiumklorid. (Stop24) Det hjelper en del, men er bekymret for at det ikke er det beste å drive og smøre på kroppen. Ellers har jeg lest at Botox er en god løsning som varer i ca 6 mnd. Anonymkode: 44218...e36
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har samme problem. Bruker krystalldeodorant i området og det hjelper mye. Det både demper mengden svette og lukt i rundt et døgn på meg i hvertfall. Siden jeg også blir ekstra utsatt for sopp og infeksjoner på huden i området, gnir jeg over med en løsning av ren witch hazel/trollhassel med noen ukers mellomrom. All funky lukt som i hvertfall hos meg gradvis bygger seg opp forsvinner da for en periode. Ellers prøver jeg å velge truser som er brede i skrittet og går langt ut mot/inn i lyskene og kombinerer det med et tøybind som også er bredt. Da suger tøybindet opp en god del av svetten og det vil ikke like lett gjøre trusa bløt eller gå gjennom buksene og området vil generelt være mindre fuktig siden svetten vil trekke innover i bindet. Anonymkode: 3a062...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Bruker du deodorant i lysken? Bruker du bukser av bomull/lin/ull eller polyester? Anonymkode: 24161...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Bruker en deodorant mot svette i armhulene, aluminiumsklorid NAF 25%, men denne svir noe infernalsk natten den skal være på huden. Tør rett og slett ikke prøve denne i lyskeområdet, huden er jo så tynn der? Eller fungerer det greit? vil helst unngå bind og annet undertøy for å få bukt med problemet, tenker at det må finnes en løsning på årsaken. Kan sjekke om volvat/aleris kan se på det, er bare så usikker på hvilket fag det havner under. Mulig jeg bare må ringe og spørre de om å bli satt over til riktig person. Anonymkode: a0d5b...959
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker en deodorant mot svette i armhulene, aluminiumsklorid NAF 25%, men denne svir noe infernalsk natten den skal være på huden. Tør rett og slett ikke prøve denne i lyskeområdet, huden er jo så tynn der? Eller fungerer det greit? vil helst unngå bind og annet undertøy for å få bukt med problemet, tenker at det må finnes en løsning på årsaken. Kan sjekke om volvat/aleris kan se på det, er bare så usikker på hvilket fag det havner under. Mulig jeg bare må ringe og spørre de om å bli satt over til riktig person. Anonymkode: a0d5b...959 Det ligger under dermatologi. Du bør altså kontakte en hudlege. Men ikke forvent hjelp fra helsevesenet, dette er ikke et felt de er nevneverdig interessert i og jeg tror du skal lete lenge for å finne nien som gir deg annet enn ei soppsalve. Men jeg håper jeg tar feil. Anonymkode: 3a062...ebd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Det finnes en egen deodorant for underlivet. Lurer på om den heter deodoc eller noe sånt? Anonymkode: 0013f...34a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Første bud: brukbomullstruser skjørt mest mulig og bomullsbukser Anonymkode: f65e9...182 1
MarianneE Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Smør med litt zinksalve, det synes jeg hjelper
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Har samne problemet selv Har hatt kløe i lysken lengre tid og prøvd og feilet med canesten flere ganger. Men har innsett at det pga svette i lysk. Som ts sier, trusa blir helt våt. Prøvd aluminium clorid, men som svir mye. Men skal finne en dag en helg hvor jeg er alene hjemme og skal føre på uten å gi meg. Er mann Anonymkode: 46c63...27d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Vel om det er en trøst så er du ikke den eneste. Jeg bruker aldri lyse bukser pga dette. Anonymkode: a664c...4ac
Meridian Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 Les om anthony william medical medium. Dere må avgifter kroppen for tungmetaller og giftstoffer. Rense kroppen med sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, frukt, grønt osv. Hold dere langt unna aluminium og sånt, det er gift for kroppen. Kutt ut tannkrem med fluor, for fluor er også giftig. Jeg bruker en tannkrem som er uten fluor, men med andre naturlige gode virkestoffer. Fins tanntråd uten fluor også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 25 minutter siden, Bølle skrev: Les om anthony william medical medium. Dere må avgifter kroppen for tungmetaller og giftstoffer. Rense kroppen med sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, frukt, grønt osv. Hold dere langt unna aluminium og sånt, det er gift for kroppen. Kutt ut tannkrem med fluor, for fluor er også giftig. Jeg bruker en tannkrem som er uten fluor, men med andre naturlige gode virkestoffer. Fins tanntråd uten fluor også. Ta deg en tur til hudlege, høres ut som svettekjertelbetennelse. Anonymkode: 9f583...fc2 10
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 22 minutter siden, Bølle said: Les om anthony william medical medium. Dere må avgifter kroppen for tungmetaller og giftstoffer. Rense kroppen med sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, frukt, grønt osv. Hold dere langt unna aluminium og sånt, det er gift for kroppen. Kutt ut tannkrem med fluor, for fluor er også giftig. Jeg bruker en tannkrem som er uten fluor, men med andre naturlige gode virkestoffer. Fins tanntråd uten fluor også. Alle som har lever og nyrer i kroppen slipper å tenke på det der. Å spise mye frukt og grønt, og andre sunne ting er kjempebra det, men dette problemet til TS handler neppe om at organene ikke fungerer sånn som de skal. Og gjør de ikke det, hjelper det ikke med sitron blandet i vann, et eple en brokkoli. Anonymkode: aa009...02a 14
Meridian Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en tur til hudlege, høres ut som svettekjertelbetennelse. Anonymkode: 9f583...fc2 Anthony william medical medium kan hjelpe til med å bli kvitt svettekjertelbetennelse på en naturlig måte, om det er det du mener det er.
Meridian Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle som har lever og nyrer i kroppen slipper å tenke på det der. Å spise mye frukt og grønt, og andre sunne ting er kjempebra det, men dette problemet til TS handler neppe om at organene ikke fungerer sånn som de skal. Og gjør de ikke det, hjelper det ikke med sitron blandet i vann, et eple en brokkoli. Anonymkode: aa009...02a Lever og nyrer kan jobbe på høyspreng om det er for mye avfallsstoffer og tungmetaller og giftstoffer i kroppen som har samle seg opp over tid. De klarer ikke å jobbe fort nok for å bli kvitt dette. Da kan det hjelpe å kutte ut de 7 matvarene gluten, melkeprodukter, egg, svin, rapsolje, mais, soya, og heller drikke sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, spise salater, frukt og grønt en periode. Det skader ingen og er bra for kroppen å få rense litt opp i systemet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 12 minutter siden, Bølle skrev: Lever og nyrer kan jobbe på høyspreng om det er for mye avfallsstoffer og tungmetaller og giftstoffer i kroppen som har samle seg opp over tid. De klarer ikke å jobbe fort nok for å bli kvitt dette. Da kan det hjelpe å kutte ut de 7 matvarene gluten, melkeprodukter, egg, svin, rapsolje, mais, soya, og heller drikke sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, spise salater, frukt og grønt en periode. Det skader ingen og er bra for kroppen å få rense litt opp i systemet. Herre.Gud. Anonymkode: 9332c...d78 16
Meridian Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herre.Gud. Anonymkode: 9332c...d78 Hva er det? Er du redd for sannheten? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå