Gå til innhold

Stor rumpe og små bryster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ganske smale armer, flat mage og relativt små bryster. Leggene er slanke. Det virker som alt av fett legger seg rundt rumpen og lårene. Rumpen stikker naturlig mye ut i tillegg, slik man gjerne vil oppnå ved trening.

Problemet er at kroppen ser svært uproposjonal ut - stor underkropp, liten overkropp. Har også et problem med at rumpen har ganske mye cellulitter. 

Noen med råd/tips til hvordan jeg kan jevne ut fedttfordelingen? Få en mer balansert kropp, med andre ord. Ønsker også å kvitte meg med cellulitter på rumpen, noe jeg har hørt er vanskelig. Ser ut en stor appelsin... 

Anonymkode: 65b6b...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ganske smale armer, flat mage og relativt små bryster. Leggene er slanke. Det virker som alt av fett legger seg rundt rumpen og lårene. Rumpen stikker naturlig mye ut i tillegg, slik man gjerne vil oppnå ved trening.

Problemet er at kroppen ser svært uproposjonal ut - stor underkropp, liten overkropp. Har også et problem med at rumpen har ganske mye cellulitter. 

Noen med råd/tips til hvordan jeg kan jevne ut fedttfordelingen? Få en mer balansert kropp, med andre ord. Ønsker også å kvitte meg med cellulitter på rumpen, noe jeg har hørt er vanskelig. Ser ut en stor appelsin... 

Anonymkode: 65b6b...491

Har samme kroppstype, jeg har alltid svarte bukser og litt skulderputer og push up bh...men du snakker om andre typer tips? 

Anonymkode: 35831...304

Skrevet

Hvor mye større underkropp enn overkropp har du? Kunne du funnet et bilde som ligner? 

Anonymkode: a65c9...489

Skrevet

Plastisk kirurgi er det eneste som kan hjelpe. 

Anonymkode: 9c1dd...3e9

Skrevet

Bbl surgery om du tør. Eller fettsuge bare rumpe/lår. Du kan ikke trene bort kroppsfasongen din. Om du begynner å bygge muskler på armer og rygg vil det bare ta lang tid og du blir lei.

Alle har noe de ikke er fornøyd med. Det er eneste trøst jeg har.

Anonymkode: 31b80...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...