Gå til innhold

Hvordan er din Jeanette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 9.10.2020 den 1.53, AnonymBruker skrev:

Hvordan er personen du tenker på først ved dette navnet?

Anonymkode: 2b0e7...b06

Skikkelig søt og hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å vite hvor en har. Pr kåt. Ambisiøs, men har det mer i kjeften enn i faktiske evner og kunnskap. Mener det beste for sin familie og elsker ungene sine, men pga personligheten vet jeg ikke om hun kan stoles på for andre enn familie. 

Anonymkode: 7ceb6...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjent en Jeanette. Ei jente i paralellklassen i første klasse, jeg lekte en del med. Lysbrunt krøllete hår hadde hun. Snill. De flyttet etter første skoleår, så aner ikke mer om hvordan hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 1.53, AnonymBruker skrev:

Hvordan er personen du tenker på først ved dette navnet?

Anonymkode: 2b0e7...b06

Lystløgner av en rang som er utenom disse "normale" lystløgnerene. 

Skitten og rotete. 

Elsker å være midtpunktet. 

Regelbryter som trodde at ingen viste om det, stjal produkter, røykte inne på senteret, hadde familie jobbende svart hos seg, sex på bakrommet. 

Anonymkode: 3b051...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Jeanette er eksnarkoman, nå treningsnarkoman. 

Anonymkode: 97244...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to, den ene er dyktig i jobben sin, omsorgsfull, direkte, utrolig morsom å være med, snill... Har egentlig bare positivt å si om henne. 

Den andre er selvopptatt, mye sur, prater nedsettende (når hun først tar seg tid til å prate med deg)... Ikke veldig mye positivt om henne. 

Så to veldig ulike Jeanette. 

Anonymkode: febd9...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blid og hyggelig, ikke så dyp, men var en god venninne en periode i livet da jeg trengte det.

Anonymkode: edcae...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Min» Jeanette er en livsnytende, storrøykende, bedagelig hederskvinne! Varm og morsom, en venninne jeg ofte savner.

Anonymkode: c8523...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er min Jeanette❤️ Varm, god, hjelpsom, morsom, stå-på-vilje som bare fy. Lar seg ikke pelle på nesa. 

Anonymkode: 153b8...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til en person med navnet, skrives litt annerledes, men uttaler det likt..

Hun er/var en flott dame (ikke sett henne på sikkert 15-20 år), har lykkes i livet.
Litt rart, men som 2-3 lengre oppe skriver er hun også frisør.

Personlig assosiasjon med navnet er litt mer 80-talls og mange av de negativ beskrivelsene som kommer overrasker meg ikke (selv om jeg ikke har noen egne erfaringer der).

Ellers tenkte jeg på Monroes jeg og, bra den kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 1.53, AnonymBruker skrev:

Hvordan er personen du tenker på først ved dette navnet?

Anonymkode: 2b0e7...b06

Rusmisbruker med to barn med to forskjellige fedre hun aldri har vært sammen med som har mistet omsorgen for dem begge.

Anonymkode: 72233...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to jeg kjenner så...

Den ene har adhd-tendenser, men aldri fått diagnose. Hyper i sin barndom, roligere etter hvert som hun ble eldre. Vimsete, men snill og god. 

Den andre er flink til å vise seg fram, praktisk anlagt og politisk aktiv. Flink med data og fotografering. Har et stort hjerte

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en Jeanette en gang, nå har vi ikke hatt kontakt på ca 20 år. Hun var ikke den skarpeste kniven i skuffen, litt typisk dum og blond. Ganske harry på mange måter, men veldig snill og grei. Det dummeste man kunne gjøre var å låne henne penger, for de fikk man aldri igjen. Hun var overbevist om at hun skulle tjene seg søkkrik på pyramidespill og prøvde å få alle til å bli med. Dessverre begynte hun å knipse e da vi var 20 og hun ville at jeg også skulle prøve, men jeg ville ikke og da tok vennskapet slutt. Vet hun har en skokk med unger nå og håper hun er dopfri. 

Anonymkode: 47d09...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 2.29, AnonymBruker skrev:

Ei som er psykisk utviklingshemmet. 

Anonymkode: 2e5d2...749

Nei, hun (eller foreldrene hennes) stavet det faktisk Sjanett. (Gikk rent faktisk en klasse over meg på barneskolen.)

Anonymkode: 24fd0...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeanette var min beste veninne i oppveksten, desverre har vi ikke lengre kontakt. 

Anonymkode: b7606...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hun (eller foreldrene hennes) stavet det faktisk Sjanett. (Gikk rent faktisk en klasse over meg på barneskolen.)

Anonymkode: 24fd0...ceb

Er det samme person da tror du? Hun jeg kjenner er i 40 årene. Men hun skriver navnet Jeanette. 

Anonymkode: 2e5d2...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...