Gå til innhold

Å date innvandrere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke etnisk norsk. I vår kultur så gifter man seg i ganske tidlig alder, og jeg ser nå at stadig flere skiller seg, og mange av de har barn. Jeg har selv aldri giftet meg og er 30 år, uten barn. Hvis jeg skal satse på en innvandrer i Norge så bør han være fra samme etnisk bakgrunn som meg, fordi jeg syns det er svært vanskelig å bli sammen med en fyr fra en annen etnisk bakgrunn enn meg i Norge, selvom kulturene kan ha noe tilfelles. Jeg orker ikke forholde meg til en enda ny kultur, språk og tradisjoner. Det beste for meg hadde vært en fyr (fra samme etnisk bakgrunn som meg) som har bodd i Norge lenge og ikke er streng eller troende muslim, for jeg har tatt avstand fra alt det jeg misliker i vår kultur. Det fins svært få av de, eller nesten ingen. De som deler de samme verdiene som meg har valgt norske damer, eller at de er skilt og har barn. Og jeg orker ikke bli stemor i denne alderen, spesielt når jeg ikke har barn selv. Så det er uaktuelt.

Mener selv at jeg er ganske godt integrert i Norge, men syns det er like vanskelig å date norske menn. Dere må ikke misforstå, jeg elsker Norge og norsk kultur men det vil fortsatt ikke endre at jeg har en annen bakgrunn. Jeg har datet norske menn, men jeg føler ikke at jeg er helt deres type. Ofte føler jeg at mange av de vil date meg fordi jeg virker eksotisk, men ikke fordi de genuint vil bli kjent med meg. De jeg har vært sammen med har vært så lite emosjonelle, eller gitt så lite av seg selv - i forhold til innvandrere jeg har datet. Jeg tror litt på det at like barn leker best. Men jeg har større sjanse for å finne en norsk mann enn en fra samme etnisk bakgrunn som meg. 

Det er dilemma for meg, og akkurat nå så føles det som jeg aldri vil finne en mann og stifte familie. Har ikke truffet noen fra samme etnisk bakgrunn som meg på flere år, de fins ikke lengre, alle er gift. Samtidig føler jeg at jeg er for kulturell og annerledes for en norsk mann. 

Anonymkode: 899db...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg til ditt eget etnisitet. Det er det beste.

Har du vurdert å hente noen fra foreldrene hjemmeland?

Anonymkode: ae9e6...1d8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hold deg til ditt eget etnisitet. Det er det beste.

Har du vurdert å hente noen fra foreldrene hjemmeland?

Aldri i livet. Jeg er for norsk for en fra hjemlandet. Det er det som er problemet... og jeg er innvandrer for en norsk mann. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tok du ikke tak i dette når du var yngre?

Du kunne ha funnet deg en mann som var lik deg, i dine yngre dager. Slik foreldrene dine fikset det for deg?

Anonymkode: 6ed5b...9a6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i livet. Jeg er for norsk for en fra hjemlandet. Det er det som er problemet... og jeg er innvandrer for en norsk mann. 

Hvilken etnisitet har du? 

Skrevet

Hvorfor tok du ikke tak i dette når du var yngre?

Du kunne ha funnet deg en mann som var lik deg, i dine yngre dager. Slik foreldrene dine fikset det for deg?

Foreldrene min er ikke såå tilbakestående. Jeg får lov å ha kjæreste. Fant aldri noen da, mange av de fra hjemlandet som bor her i Norge var på den tiden ganske strenge og kontrollerende. Og jeg var student og fri. De fleste giftet seg da de var 25... Og når man skal velge en fra hjemlandet her i Norge så har man ikke de beste alternativene. Da måtte jeg ha valgt den beste idioten blant 10 idioter. Og de som var oppegående hadde norske damer. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ønsker en fra ditt eget etnisitet i Norge, da må du omgås med dem. Det blir vanskelig når du ikke er aktiv i det miljøet. Kanskje finner du en liberal person som også omgås i dette miljø av diverse grunner.

• Liker 1
Skrevet

Om du ønsker en fra ditt eget etnisitet i Norge, da må du omgås med dem. Det blir vanskelig når du ikke er aktiv i det miljøet. Kanskje finner du en liberal person som også omgås i dette miljø av diverse grunner.

Jeg gjør jo det, alle er gift og har barn. Hva skal jeg med opptatte menn? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør jo det, alle er gift og har barn. Hva skal jeg med opptatte menn? 

Finn deg en mann fra sverige, danmark eller andre europeiske land med ditt eget etnisitet.

• Liker 2
Skrevet

Finn deg en mann fra sverige, danmark eller andre europeiske land med ditt eget etnisitet.

Så stor nettverk har jeg ikke, som sagt, de oppegående er ikke single. Tro meg, jeg har undersøkt. Og nei, orker ikke sverige og danmark, avstand er ikke noe for meg. Liker meg i Norge, har et lite håp på norske menn, selvom det ser mørkt ut haha. 

Skrevet

Så stor nettverk har jeg ikke, som sagt, de oppegående er ikke single. Tro meg, jeg har undersøkt. Og nei, orker ikke sverige og danmark, avstand er ikke noe for meg. Liker meg i Norge, har et lite håp på norske menn, selvom det ser mørkt ut haha. 

Jeg ser nå at du TROLLER.

• Liker 1
Skrevet

Wow, dette er så skremmende likt mine tanker og følelser at jeg nesten tror jeg har skrevet dette innlegget selv!
Jeg har akkurat samme "dilemma" som deg, men jeg er fem år yngre. 
Jeg er helt enig med deg at norske menn gir veldig lite av seg i forhold til innvandrere. Det er akkurat som en mur som er satt opp som man ikke kommer seg forbi - føler ofte jeg må gå på eggeskall for å ikke fornærme dem eller snakke politisk ukorrekt rundt dem. Innvandrere snakker kanskje litt mer rett fra levra, og det syns jeg er så utrolig deilig!

Jeg har bare innsett at jeg mye heller vil være sammen med en snill, ærlig og omtenksom (men kald) norsk mann enn å være sammen med en tilbakestående innvandrer-mann fra samme land som meg. 

Har du vært i et forhold med en norsk mann,da? Føler det er stor forskjell å gå fra dating-fasen til kjæreste-fasen, den veggen er brutt ned når man har kjent hverandre lenge nok til å være i et forhold er min erfaring.

Anonymkode: 9882d...252

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser nå at du TROLLER.

?? nei... jeg forklarte jo innledningsvis at jeg er for norsk for en fra hjemlandet, og de som tenker slik som meg har norske damer eller er opptatt. Med norske menn så har det også gått dårlig fordi jeg er innvandrer og vi matcher dårlig. Hvis jeg skal finne meg en mann så må jeg nesten satse på en norsk mann da de er i flertall og jeg har større sjanse for å finne kjærligheten der. Det kryr ikke av single menn fra mitt hjemland her i Norge. Og jeg orker ikke flytte til sverige pga en mann, jeg er etablert her i Norge. Tatt utdanning her, jobber her og har familien min her. Vil ikke forlate nettverket mitt. Er vanskelig å skaffe seg nettverk i Sverige eller Danmark i en alder av 30... 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, dette er så skremmende likt mine tanker og følelser at jeg nesten tror jeg har skrevet dette innlegget selv!
Jeg har akkurat samme "dilemma" som deg, men jeg er fem år yngre. 
Jeg er helt enig med deg at norske menn gir veldig lite av seg i forhold til innvandrere. Det er akkurat som en mur som er satt opp som man ikke kommer seg forbi - føler ofte jeg må gå på eggeskall for å ikke fornærme dem eller snakke politisk ukorrekt rundt dem. Innvandrere snakker kanskje litt mer rett fra levra, og det syns jeg er så utrolig deilig!

Jeg har bare innsett at jeg mye heller vil være sammen med en snill, ærlig og omtenksom (men kald) norsk mann enn å være sammen med en tilbakestående innvandrer-mann fra samme land som meg. 

Har du vært i et forhold med en norsk mann,da? Føler det er stor forskjell å gå fra dating-fasen til kjæreste-fasen, den veggen er brutt ned når man har kjent hverandre lenge nok til å være i et forhold er min erfaring.

Anonymkode: 9882d...252

Takk for forståelsen!! 

Ja, jeg har vært sammen med en norsk fyr og han var verdens største drittsekk. Utro og kald as fuck. Har også datet en annen i over lengre periode som var helt fantastisk, men han sa at han ikke følte noe for meg, og det er fair. Ellers har jeg møtt på de som vil knulle meg fordi jeg ligner på Aylar. Har også datet andre som har vært flotte, men da har jeg ikke følt noe. Er jo mye som skal klaffe... 

Skrevet

Du er fortsatt ung,så tenker at du bare må fortsette å date. Tror det er mange flotte menn det ute,du har bare ikke truffet noen som har klaffet helt med deg. Jeg er sikker på at de finnes 😊

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Repus Asserts skrev:

Du er fortsatt ung,så tenker at du bare må fortsette å date. Tror det er mange flotte menn det ute,du har bare ikke truffet noen som har klaffet helt med deg. Jeg er sikker på at de finnes 😊

Takk :) Jeg var kjæreste med en fra samme etnisk bakgrunn som meg tidlig i 20 årene, men han var så streng mot meg, fikk ikke lov å møte venninner eller gjøre noe som helst. Fikk avsmak for menn en god periode, Har datet aktivt da jeg fylte 25, traff en bra norsk fyr, ble dumpet av han. Også traff jeg en annen som var sammen med meg kun fordi han aldri hadde hatt sex med ei fra samme etnisk bakgrunn som meg, så det skulle han teste ut. Og han var itillegg utro og hadde hijab fetisj, og jeg fant ut at han hadde en bok der han skrev hvor mange jenter han har ligget med og loggførte deres nasjonalitet og bakgrunn. Så nå er jeg livredd for å date norske menn igjen hahahha

• Liker 1
Skrevet

Skjønner litt hva du mener, jeg har det motsatt. Jeg har bodd lenge i et annent land og føler meg godt integrert der. Syns det er vanskelig og relatere til norske menn og norsk datingkultur, samtidig vil jeg alltid bli sett på som utlending her jeg bor nå. Heldigvis er jeg ikke singel, men blir jeg det så ser jeg for meg at jeg må smøre meg med tålmodighet og prøve å utvide nettverket mitt.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Jeg var kjæreste med en fra samme etnisk bakgrunn som meg tidlig i 20 årene, men han var så streng mot meg, fikk ikke lov å møte venninner eller gjøre noe som helst. Fikk avsmak for menn en god periode, Har datet aktivt da jeg fylte 25, traff en bra norsk fyr, ble dumpet av han. Også traff jeg en annen som var sammen med meg kun fordi han aldri hadde hatt sex med ei fra samme etnisk bakgrunn som meg, så det skulle han teste ut. Og han var itillegg utro og hadde hijab fetisj, og jeg fant ut at han hadde en bok der han skrev hvor mange jenter han har ligget med og loggførte deres nasjonalitet og bakgrunn. Så nå er jeg livredd for å date norske menn igjen hahahha

Selv om nr. 3 hørtes ut som en gris hørtes nr. 1 direkte farlig ut, ville vært mest redd for han.

Anonymkode: cfe57...09c

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om nr. 3 hørtes ut som en gris hørtes nr. 1 direkte farlig ut, ville vært mest redd for han.

Anonymkode: cfe57...09c

Joda, helt enig. Etter han var jeg redd for menn og klarte ikke date noen på to år. Han truet med å drepe meg hvis jeg fant på å bli utro. Gikk rundt og trodde at jeg var utro 🤦🏻‍♀️ Ble helt hjernevasket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...