AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #21 Skrevet 9. oktober 2020 Ved mindre du ønsker sønnen din psykiske problemer, så skal du selvfølgelig ikke la ham spille. Det er et skytespill som innbyr til vold, krig og elendighet. Ikke noe en 11-åring skal behøve å tenke på. Sønnen min på 15 får fortsatt ikke lov til å spille slike spill. Tenker å vente 1 eller to år til. Anonymkode: 75882...92a
Batman30 Skrevet 9. oktober 2020 #22 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke lov å spørre når man er dum? Anonymkode: e3f16...c67 Er man så dum som deg må man bruke tiden på skole og ikke på KG Endret 9. oktober 2020 av Batman30
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #23 Skrevet 9. oktober 2020 54 minutter siden, Batman30 skrev: Ikke vær så retarded. Spar deg for slike kommentarer når du ser det er skrevet feil. Få deg et liv Ja... Anonymkode: 7320d...900
Gjest Lasox Skrevet 12. oktober 2020 #24 Skrevet 12. oktober 2020 (endret) På 8.10.2020 den 22.24, AnonymBruker skrev: Noen som lar unger på 11-12 år spille dette? Min gutt spurte om han fikk laste det ned. Jeg sa nei. Han snakket med en kompis som er 11 år på Skype samtidig og jeg hørte han fikk lov å spille det. Er jeg for streng? Anonymkode: b08ec...068 Dette her er et av oppdragene i solo, campaign oppdragene til WarZone: Multi-player er jo naturligvis mindre detaljert, men det gir ihvertfall liten innblikk om hvor realistisk spillet er. Som gjør at jeg fraråder små barn om å spille det. Kan lett få mareritt osv. syns heller ikke det er plassen for små barn skal spille slike type spill. Det finnes mange andre strategiske spill som er mye mere barnevennlig som kan lære kidsa til å samarbeide med andre. Endret 12. oktober 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #25 Skrevet 12. oktober 2020 På 9.10.2020 den 10.33, Lasox skrev: Syns du skal vente et par år til at guttungen skal få lov til å spille akkurat det spillet. Det er ikke uten grunn til at det er 18 års aldergrense. Forklar ham at det er 18 års aldergrense. Grafikken er såpass detaljert at det er fryktelig vanskelig for et lite barn å skille mellom virkeligheten og et spill. Campain som er så detaljert at flere mener at det er for realistisk. Oppdrag som handler om å skyte terrorister, multi-player som kan være fryktelig stressende. Det er nok mest for ungdommer og voksne folk, og ikke et plass for små barn vil nå jeg si. Det finnes ikke aldergrense på spill i Norge, PEGI er bare en anbefaling og ikke en absolutt grense. Foreldre bør selv sette seg inn i hvilke spill de mener barna kan spille. PEGI age ratings. Age ratings are systems used to ensure that entertainment content, such as games, but also films, tv shows or mobile apps, is clearly labelled with a minimum age recommendation based on the content they have. These age ratings provide guidance to consumers, parents in particular, to help them decide whether or not to buy a particular product for a child. https://pegi.info/page/pegi-age-ratings Anonymkode: 97ef2...534
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå