AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Noen som lar unger på 11-12 år spille dette? Min gutt spurte om han fikk laste det ned. Jeg sa nei. Han snakket med en kompis som er 11 år på Skype samtidig og jeg hørte han fikk lov å spille det. Er jeg for streng? Anonymkode: b08ec...068
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 La han spille det. Jeg spillte masse slike spill da jeg var på den alderen. Jeg hadde andre interesser også utenom, fotball. Jeg liker forsatt å spille slike spill iblant i dag. Er 30 år nå. Anonymkode: cd6ab...845 1
GammelKaktus Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Nja, 18 års spill er litt heavy men det spørs jo på ungen men i utgangspunktet så ville jeg sagt nei. Niåringen min får spille spill opp til 12. Når han blir 12 så får han muligens gå opp til 16 spørs på spillet. Vi venter på "Breath of the wild 2" og det er jeg redd kommer til å ende opp med 16 års grense men da tenker jeg at han sansynligvis får spille det. Jeg spiller gjennom det først for å "godkjenne" det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som lar unger på 11-12 år spille dette? Min gutt spurte om han fikk laste det ned. Jeg sa nei. Han snakket med en kompis som er 11 år på Skype samtidig og jeg hørte han fikk lov å spille det. Er jeg for streng? Anonymkode: b08ec...068 Cod warzone og alle call of duty spill er 18 års aldersgrense. Selvfølgelig skal ikke en jevla 11 åring som spvidt har utviklet en penis spille dette! Dette spillet er også omdiskutert pga det tidligere har hatt noen alvorlige dristige scener som er lik virkeligheten. Og spillet har tidligere hatt noe scener som må bli bannet flere steder i verden Som f.eks når terrorister massakrer en hel flyplass og 100vis av sivile Jeg er 31 år og spiller dette. De som spiller dette spillet er hovedsaklig mellom 17 og 40 år. Dette er et voksent spill med fleste voksne spillere. Og shetunger har ingen plass i den arenaen. Barn har fortnite Barn skal ikke spille spill son handler om terrorisme, rene henrettelser, folk som skyter hverandre i hodet på kloss hold, knivstikker hverandre osv Gratulerer ts, syns du var svørt fornuftig med å sette grenser. Du bestemmer hjemme og foreldre må slutte å gi etter for barn. Hva de vil spiller ingen rolle. Enhver foreldre som lar barna spille 18 års spill burde blitt advart av barnevernet. Anonymkode: 78df1...59d 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 8 timer siden, FrøkenMånestråle skrev: Nja, 18 års spill er litt heavy men det spørs jo på ungen men i utgangspunktet så ville jeg sagt nei. Niåringen min får spille spill opp til 12. Når han blir 12 så får han muligens gå opp til 16 spørs på spillet. Vi venter på "Breath of the wild 2" og det er jeg redd kommer til å ende opp med 16 års grense men da tenker jeg at han sansynligvis får spille det. Jeg spiller gjennom det først for å "godkjenne" det. Jeg spiller dette. Er voksen iforhold til deg. Håper ikke du får barn som anbefaler voksen spill med 18 års grense til småbarn Anonymkode: 78df1...59d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: La han spille det. Jeg spillte masse slike spill da jeg var på den alderen. Jeg hadde andre interesser også utenom, fotball. Jeg liker forsatt å spille slike spill iblant i dag. Er 30 år nå. Anonymkode: cd6ab...845 Er du mann? Det er vel ikke vanlig at jenter ig kvinner spiller slike skumle spill? Anonymkode: a1535...f9e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann? Det er vel ikke vanlig at jenter ig kvinner spiller slike skumle spill? Anonymkode: a1535...f9e Det er ikke normalt at jenter/ damer spiller slike spill. Meget sjokkerende isåfall. Anonymkode: 0fb4e...19b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiller dette. Er voksen iforhold til deg. Håper ikke du får barn som anbefaler voksen spill med 18 års grense til småbarn Anonymkode: 78df1...59d Hvorfor skulle barna til personen anbefale dette? Anonymkode: e3f16...c67
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Hehehe.. jeg har gamet så lenge jeg kan huske. Dette spillet er bare digg. Det er verdens mest populære skytespill online pr dags dato. 50 millioner aktive spillere. Folk missfortår dette med skytespill. Ja, man løper rundt.med våpen, dvs rifler, automatvåpen, granatkastere, pistoler osv osv.. man kjører rundt i biler og helikopter. Såååå hvordan oppleves det å spille dette? Mens vi spiller, så tenker vi ikke over at spillet er voldelig og at vi skyter/dreper hverandre. Det handler om samarbeid og lagspill... Spillet er artig fordi man spiller sammen med venner, og må planlegge taktisk. Man må snike seg rundt og prøve å slå ut de andre lagene. Det handler om å vinne og vellykkes. Man prater sammen med venner mens man planlegger hvordan en skal slå ut det andre laget f.eks... det er det som skaper spenningen og at det er artig. Jeg har ofte havnet på samme lag med noen småunger. De kommer fra alle slags land. Norge, sverige, italia, frankrike osv osv... synnes nesten det er morsomt npr man hører en 12 åring bak mikrofonen med babystemmemens han danker ut folk 👍😂 E ville ikke vært bekymret for å la guten spille... Anonymkode: 9d5d8...c36
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Spiller han singleplayer eller multiplayer? Solodelen kan være brutal på en helt annen måte enn det man spiller med andre, som fort virker mye mindre virkelighetsnært. Har han én kompis som får lov til å spille det, eller er det slik at hele vennegjengen driver med det? Å være den eneste i en gruppe på ti som ikke får være med å leke, kan være ganske brutalt. Jeg ville ikke hengt meg så mye opp i aldersgrenser, men heller sett mer konkret på innholdet. Anonymkode: cc879...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har spilt warzone sammen med kjæresten min og synes ikke at det er et spill for barn. Det er stressende, grafisk, og veldig virkelighetstro skyting (jeg skvetter). En 15/16 åring ville jeg ikke reagert på, men 11 synes i alle fall jeg blir for ungt Anonymkode: e5917...9e0
Traktor Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har spilt warzone sammen med kjæresten min og synes ikke at det er et spill for barn. Det er stressende, grafisk, og veldig virkelighetstro skyting (jeg skvetter). En 15/16 åring ville jeg ikke reagert på, men 11 synes i alle fall jeg blir for ungt Anonymkode: e5917...9e0 Grafisk? Alle videospill har vel grafikk?
Gjest Lasox Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Syns du skal vente et par år til at guttungen skal få lov til å spille akkurat det spillet. Det er ikke uten grunn til at det er 18 års aldergrense. Forklar ham at det er 18 års aldergrense. Grafikken er såpass detaljert at det er fryktelig vanskelig for et lite barn å skille mellom virkeligheten og et spill. Campain som er så detaljert at flere mener at det er for realistisk. Oppdrag som handler om å skyte terrorister, multi-player som kan være fryktelig stressende. Det er nok mest for ungdommer og voksne folk, og ikke et plass for små barn vil nå jeg si. Endret 9. oktober 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 3 minutter siden, Traktor skrev: Grafisk? Alle videospill har vel grafikk? Litt forskjell på mario bros og en naturtro mann som blir skutt, hyler, og blør ut 🙃 Anonymkode: e5917...9e0
Batman30 Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle barna til personen anbefale dette? Anonymkode: e3f16...c67 Ikke vær så retarded. Spar deg for slike kommentarer når du ser det er skrevet feil. Få deg et liv
Batman30 Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller han singleplayer eller multiplayer? Solodelen kan være brutal på en helt annen måte enn det man spiller med andre, som fort virker mye mindre virkelighetsnært. Har han én kompis som får lov til å spille det, eller er det slik at hele vennegjengen driver med det? Å være den eneste i en gruppe på ti som ikke får være med å leke, kan være ganske brutalt. Jeg ville ikke hengt meg så mye opp i aldersgrenser, men heller sett mer konkret på innholdet. Anonymkode: cc879...b4e Solodelen får man tak i gjennom warzone. Det er derfor warzone er gratis. For å srlge mikrotransaksjoner og hovedspillet. Jeg gikk selv rett på Nå er selve warzone veldig voldelig det og og for mye for en pjokk på 11 år.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt forskjell på mario bros og en naturtro mann som blir skutt, hyler, og blør ut 🙃 Anonymkode: e5917...9e0 Hva har dette med grafikk å gjøre? Anonymkode: e3f16...c67
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, Batman30 skrev: Ikke vær så retarded. Spar deg for slike kommentarer når du ser det er skrevet feil. Få deg et liv Er det ikke lov å spørre når man er dum? Anonymkode: e3f16...c67
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg prøver igjen.. TS. Kan du ikke bare gå på youtube og søke inn warzone? De er tusenvis av videoer der ute... da vil du se at det handler mer om lagspill og det taktiske... Anonymkode: 9d5d8...c36 1
Traktor Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt forskjell på mario bros og en naturtro mann som blir skutt, hyler, og blør ut 🙃 Anonymkode: e5917...9e0 Men det har jo ingenting med at et spill er grafisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå