AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg tok biopsi på fredag (ble operert ut en kul de har funnet i svelget ) ble sendt inn som Cito.. burde jeg ha fått svar nå? hvor lang tid har det tatt for dere andre å få svar på biopsi ved sykehuset? blir så sliten av å konstant tenke hva om, hvis om.. osv osv... Anonymkode: 751bc...e62
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Min første biopsi tok under en uke. Så vidt jeg husker ble prøven tatt en fredag, og svaret fikk jeg på torsdag. Anonymkode: a9527...d66
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Lang tid. Da jeg tok biopsi av leveren fikk jeg svar etter 6 uker. Anonymkode: 16cfd...7fa
Gjest wahaj Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg tok prøve/fjernet kul under armen en tirsdag og fikk svar neste fredag. Fikk beskjed om at det tar minst 7 dager. 🤞🏻🤞🏻
Gjest Chroma Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Det kommer helt an på om den som tok biopsien sendte det som hastesak eller ikke. Jeg har gjort begge deler, tatt «hastebiopsi» og fikk svar etter få dager, og tatt «ikke hastebiopsi» og fikk svar etter ca 3 uker. Både fra bryst og hals.
angeleyes507 Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Den ble sendt som hastebiopsi, og mener legen sa jeg skulle få svar etter noen dager. Har gått å ventet på tlf siden mandag, men ikke hørt noe.. burde jeg ringe sykehuset? Eller er det ca en ukes tid han mente tro?
Gjest Chroma Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 12 minutter siden, angeleyes507 skrev: Den ble sendt som hastebiopsi, og mener legen sa jeg skulle få svar etter noen dager. Har gått å ventet på tlf siden mandag, men ikke hørt noe.. burde jeg ringe sykehuset? Eller er det ca en ukes tid han mente tro? Ring og hør hvis du er usikker, men mest sannsynlig har de ikke fått svaret enda siden du ikke har hørt noe.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Hos meg tok det ca 10 dager tror jeg. De opererte ut senere og sendte inn, da gikk det ca 10 uker. Så min erfaring er at det kan ta lang tid. Anonymkode: 9d4cc...860
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 12 timer siden, Chroma skrev: Det kommer helt an på om den som tok biopsien sendte det som hastesak eller ikke. Jeg har gjort begge deler, tatt «hastebiopsi» og fikk svar etter få dager, og tatt «ikke hastebiopsi» og fikk svar etter ca 3 uker. Både fra bryst og hals. Cito betyr hast. Hi, avhenger helt av hva som må gjøres med biopsien, kapasiteten til de som skal analysere den, hvordan svaret sendes til rekvirenten, hva svaret sier, og hvor mye den som skal formidle svaret har å gjøre... Er det avtalt hvordan du skal få svaret? Anonymkode: 1e036...bf7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå