Gå til innhold

Liten interresse ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det med meg ? Går på date og kjemien er der. Han inviterer til ny date samme kveld, så hører jeg ikke fra han på 2 dager og jeg tenker at om han virkelig ønsket dette så ville han prøvd mer. 

Nå gidder jeg ikke date nr2. Liker at mannen jobber for å få meg, så har ikke tenkt å kontakte han. 

What is wrong with me ? 

Anonymkode: 3c330...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe galt med deg, uansett hvor sinte «likestillingspolitiet» blir så ligger det i mannens biologi å være den som jakter, ikke den som jaktes på. Er han interessert og vet du er åpen for det viser han det, hvis ikke er han ikke interessert, ikke hør på alle anekdotene som sier noe annet.

Anonymkode: 84f08...cdc

Skrevet

Som mann må man nesten sørge for å ikke bli for ivrig, ikke vise for mye interesse. Men må jo vise nok interesse. 

• Liker 1
Skrevet

For ivrig som i å si la oss flytte sammen, gifte seg bla bla bla de første månedene blir de fleste skremt av.

Men at han ikke skjønner magiskt av seg selv at stillhet fram til neste date ikke er et bra move. Venter på at jeg tar kontakt kanskje, men syns det er mest attraktivt med de som vet hva de vil og går etter det.

• Liker 1
Skrevet

Velkommen i klubben! Det er sånn dating foregår for tiden, ingen gidder å jobbe litt ekstra. Det er sånn både for menn og kvinner.

Selv har jeg opplevd så herlig og hyggelig date med klem og kyss - og så musestille etterpå. Ikke takk for daten eller noenting. Sendte selv melding, og ikke noe svar. Er det rart noen av oss går single i årevis!!

Anonymkode: 9b69e...7a8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For ivrig som i å si la oss flytte sammen, gifte seg bla bla bla de første månedene blir de fleste skremt av.

Men at han ikke skjønner magiskt av seg selv at stillhet fram til neste date ikke er et bra move. Venter på at jeg tar kontakt kanskje, men syns det er mest attraktivt med de som vet hva de vil og går etter det.

Samtidig virker det som at du ikke er interessert nok til å ta kontakt. 

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Velkommen i klubben! Det er sånn dating foregår for tiden, ingen gidder å jobbe litt ekstra. Det er sånn både for menn og kvinner.

Selv har jeg opplevd så herlig og hyggelig date med klem og kyss - og så musestille etterpå. Ikke takk for daten eller noenting. Sendte selv melding, og ikke noe svar. Er det rart noen av oss går single i årevis!!

Tror ikke at ingen gidder, men enten at man har brent seg flere ganger ved å vise initiativ, eller at motparten ikke er interessert nok. Har enda til gode å oppleve at menn som virkelig er interessert har latt være å ta initiativ flere ganger på rad bare fordi jeg ikke tør. 

Skrevet

Høres kjedelig ut, Nei takk. Thank you next. 

Anonymkode: 6de12...d33

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke at ingen gidder, men enten at man har brent seg flere ganger ved å vise initiativ, eller at motparten ikke er interessert nok. Har enda til gode å oppleve at menn som virkelig er interessert har latt være å ta initiativ flere ganger på rad bare fordi jeg ikke tør. 

Jo, en mann som er interessert viser det, det er helt sant. Men det betyr ikke at han er seriøs og egentlig ønsker forhold med deg. Det å bruke tid på å bli kjent, fungerer ikke i nettdatingen i dag. Det er det jeg mener med å ikke gidde. Alt skal gå så fort og det gjelder å rushe videre hvis noe skurrer...

Skrevet
1 time siden, norw skrev:

Samtidig virker det som at du ikke er interessert nok til å ta kontakt. 

Jeg er jo veldig interessert men manglende initiativ fra han er veldig turn off for min del. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med meg ? Går på date og kjemien er der. Han inviterer til ny date samme kveld, så hører jeg ikke fra han på 2 dager og jeg tenker at om han virkelig ønsket dette så ville han prøvd mer. 

Nå gidder jeg ikke date nr2. Liker at mannen jobber for å få meg, så har ikke tenkt å kontakte han. 

What is wrong with me ? 

Så han inviterte deg på date, så inviterte han deg videre på date 2. Mens du ikke har tatt noe kontakt eller sendt han melding eller noe da? Og er sur fordi han ikke tar enda mer initiativ?

Skrevet

Kan du ikke kontakte han selv? Hvorfor vil damer alltid at mannen skal gjøre alt for dere?

Anonymkode: 98d8b...317

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo veldig interessert men manglende initiativ fra han er veldig turn off for min del. 

Og så er det kanskje turn off for ham om du ikke viser mer initiativ. 

• Liker 3
Skrevet

Sikkert sant det. Ikke rette match da 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...