Gå til innhold

Date ei asiatisk jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å date ei jente fra Øst-Asia (kinesisk, japansk, koreansk)? Eller asiatere født i Norge   med asiatiske foreldre? Hvordan har det gått? Noen utfordringer når det gjelder kultur? 

Anonymkode: 1aad7...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke personlig erfaring, men mitt inntrykk er at dette er kulturer hvor hardt arbeid, utdanning, karriere og ambisjoner har høy status.

Anonymkode: ab369...793

Skrevet

Bare ikke kall dem asiatere, da blir de sinna. Det heter én asiat, to asiater. :P

Anonymkode: 23ac8...27d

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke personlig erfaring, men mitt inntrykk er at dette er kulturer hvor hardt arbeid, utdanning, karriere og ambisjoner har høy status.

Anonymkode: ab369...793

Samme her, meget smarte og driftige mennesker. Unntaket er de som blir hentet fra Thailand av en middelaldrende herremann. Da blir hardt arbeid = masse sex. Og det er det.

Anonymkode: c399b...783

Skrevet

Hvis du er god i matte, er det pluss i boka. Asiatiske foreldre forventer at barna skal være god i matte, osv. De ville likt at deres svigersønn er smart også. 

Anonymkode: 23f25...911

Skrevet

Haha, så stereotypiske dere er her inne. Nei, vi blir ikke fornærma av at dere kaller oss asiatere, vi er ganske uhøytidelige på den biten. Foreldrene mine forventer ikke at barna deres eller typen dems skal være god i matte, det viktigste er at han elsker og respekterer meg. 

Største forskjellen jeg har merka etter å ha datet norske gutter er at vi liker at dere smaker på maten vår, og synes det er veldig morsomt å lære han å bruke spisepinner med mindre han greier det fra før, da blir vi imponert! 

Ellers er vi som er født her veldig norske av oss, og det er foreldrene våres som har måttet tilpasse seg våre holdninger og kultur her i Norge. Ikke vær redd for å date ei jente fra Asia, jeg sier go for it og kos deg!

Anonymkode: 53bb8...43e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...