AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Blir helt matt av dagens samfunn.. det er så og si ikke lov å si en dritt til noen uten at folk føler seg krenket. Foll blir krenket av at man spør hvor de er fra, folk blir krenket av at heterofile ikke vil ha sex med transer, folk blir krenket av at andre ikke støtter deres tro, folk blir krenket når influensere poster lettkledde bilder.. altså er det mulig? Tåler vi ikke en dritt lenger? Begreper som rasist, homofob, transfob osv blir slengt rundt. Man må få lov til å ha en negativ mening om diverse grupper mennesker uten at man nødvenigvis ønsker dem vondt eller mener de ikke er like viktige som alle andre. Men det må være lov å kristisere. 14
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Fordi noen tydeligvis ikke vil ha ytringsfrihet. Anonymkode: 16599...b7a 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Ja, det er ganske jævlig blitt. Anonymkode: 242f9...d52 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBrukern said: Blir helt matt av dagens samfunn.. det er så og si ikke lov å si en dritt til noen uten at folk føler seg krenket. Foll blir krenket av at man spør hvor de er fra, folk blir krenket av at heterofile ikke vil ha sex med transer, folk blir krenket av at andre ikke støtter deres tro, folk blir krenket når influensere poster lettkledde bilder.. altså er det mulig? Tåler vi ikke en dritt lenger? Begreper som rasist, homofob, transfob osv blir slengt rundt. Man må få lov til å ha en negativ mening om diverse grupper mennesker uten at man nødvenigvis ønsker dem vondt eller mener de ikke er like viktige som alle andre. Men det må være lov å kristisere. Føler meg dypt krenket av innlegget ditt, som er så krenkende at jeg ikke kan føle meg krenket nok. Anonymkode: 7c37b...e59 8
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler meg dypt krenket av innlegget ditt, som er så krenkende at jeg ikke kan føle meg krenket nok. Anonymkode: 7c37b...e59 😂😂😂 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Fordi å bli krenket gir deg en unnskyldning til å ta på deg offerhatten Anonymkode: 2baed...ce1 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Shit! Der satte du meg på krakken igjen. Jeg har sitti her i tre dager snart, kan noen hjelpe meg? Anonymkode: 45f0e...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg føler meg krenker og forlanger unnskyldning!!! [legger seg flat] DET VAR IKKE BRA NOK OG EKTEFØLT UNNSKYLDNING!!! 😡 Anonymkode: 242f9...d52 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg dypt krenket av innlegget ditt, som er så krenkende at jeg ikke kan føle meg krenket nok. Anonymkode: 7c37b...e59 Og jeg føler meg dypt krenket over at du ble krenket av det Anonymkode: 16599...b7a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 De som klager over alt folk blir lett krenket blir ofte lett krenket selv. Anonymkode: 8aaae...23e 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBrukern said: Blir helt matt av dagens samfunn.. det er så og si ikke lov å si en dritt til noen uten at folk føler seg krenket. Foll blir krenket av at man spør hvor de er fra, folk blir krenket av at heterofile ikke vil ha sex med transer, folk blir krenket av at andre ikke støtter deres tro, folk blir krenket når influensere poster lettkledde bilder.. altså er det mulig? Tåler vi ikke en dritt lenger? Begreper som rasist, homofob, transfob osv blir slengt rundt. Man må få lov til å ha en negativ mening om diverse grupper mennesker uten at man nødvenigvis ønsker dem vondt eller mener de ikke er like viktige som alle andre. Men det må være lov å kristisere. Er det virkelig noen som blir krenket av at heterofile ikke vil ha sex med transer? Her håper jeg du har bomma litt. Det må være lov å kritisere, men ikke diskriminere og hetse. Hva er det du har lyst til å si som du føler du ikke kan? Anonymkode: ed781...e29 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som blir krenket av at heterofile ikke vil ha sex med transer? Her håper jeg du har bomma litt. Det må være lov å kritisere, men ikke diskriminere og hetse. Hva er det du har lyst til å si som du føler du ikke kan? Anonymkode: ed781...e29 Ja, det er det faktisk. Anonymkode: 242f9...d52 2
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen som blir krenket av at heterofile ikke vil ha sex med transer? Her håper jeg du har bomma litt. Det må være lov å kritisere, men ikke diskriminere og hetse. Hva er det du har lyst til å si som du føler du ikke kan? Anonymkode: ed781...e29 Nei bomma ikke. Det har i flere tråder her vært folk som oppriktig mener at for eks en heterofil mann må kunne like å ha sex med en mann som har blitt kvinne. Er til og med en som påsto at en heterofil man må ville suge en transes kuk eller så er de transfob. Altså jeg sier det menste jeg ønsker men folk blir for eks sure hvis man gjør noe så enkelt som å spørre hvor en kommer fra. Eller hvis man ikke går i pride tog. Folk blir krenket av all kritikk også. Endret 8. oktober 2020 av AnonymBrukern 4
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som klager over alt folk blir lett krenket blir ofte lett krenket selv. Anonymkode: 8aaae...23e Ser ut som du blir krenket av at jeg mener folk blir krenket
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBrukern said: Nei bomma ikke. Det har i flere tråder her vært folk som oppriktig mener at for eks en heterofil mann må kunne like å ha sex med en mann som har blitt kvinne. Er til og med en som påsto at en heterofil man må ville suge en transes kuk eller så er de transfob. Altså jeg sier det menste jeg ønsker men folk blir for eks sure hvis man gjør noe så enkelt som å spørre hvor en kommer fra. Eller hvis man ikke går i pride tog. Folk blir krenket av all kritikk også. Da får vi håpe at folk på KG blir lettere krenka enn folk flest. Tror veldig mange her inne er mest ute etter å provosere. Anonymkode: ed781...e29 1
Callisto83 Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Så for å oppsummere, du føler deg krenket selv fordi vi lever i en tid hvor alle føler seg lett krenket? 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi noen tydeligvis ikke vil ha ytringsfrihet. Anonymkode: 16599...b7a så sant ,så sant Anonymkode: 997d3...9eb 2
Gjest Nala79 Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 Kan det være fordi vi syr puter under folk? Fordi vi skal "være så hyggelige" og bare jatte med alle, så når noen sier imot blir vi som bortskjemte drittunger? Feilen vår ligger i at våre myndigheter og ledere gjør nettopp det samme i sin ordbruk. Når de ikke tør åpne munnen, når de endrer alt for å gjøre det mer "inkluderende", så blir det sånn. Vi er blitt noen unger som sutrer over alt vi kan!
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #19 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Callisto83 skrev: Så for å oppsummere, du føler deg krenket selv fordi vi lever i en tid hvor alle føler seg lett krenket? Nei, oppgitt ikke krenket... lei av at man ikke kan si en dritt uten å bli stemplet som en menneskehater😂 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #20 Skrevet 8. oktober 2020 Transe som du skriver i hovedinnlegget er ifølge de politisk korrekte heller ikke lov. Du må si transperson, så DER fikk jeg et påskudd til å føle meg andre grads krenka på vegne av transfolk. Det er i grunn litt deilig å være sint og krenka, men en god og hard treningsøkt med meditasjon etterpå gjør samme nytten når det gjelder en real utblåsing og regulering. Anonymkode: 3913a...00c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå