AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg ønsker å organisere enkelte elementer jeg eier, i en type database. Eks frimerker og gamle mynter. Men jeg ønsker å ha de hendig. Finnes det en gratis database app? Anonymkode: f0081...7d1
ekkoet Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 excel hjelper deg langt på vei om du har det Hvor avansert skal det være?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 3 timer siden, ekkoet skrev: excel hjelper deg langt på vei om du har det Hvor avansert skal det være? Jeg samler på mynter og frimerker, og tenkte å lage oversikt over hva jeg har, valør, alder osv. Annen tilsvarende typer oversikt Anonymkode: f0081...7d1
ekkoet Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Har du vurdert excel? Hvilke funksjoner tenker du at du trenger utover excel?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, ekkoet skrev: Har du vurdert excel? Hvilke funksjoner tenker du at du trenger utover excel? Excel på pc hadde funket greit den, men finnes det tilsvarende på mobil. Altså at man lager et dokument, men forskjellige ark for forskjellige land, om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: f0081...7d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå