Gå til innhold

Når X'en er finere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man ikke skjønner hvorfor mannen er interessert i meg når X'en hans har finere kropp og er mye penere. Hva skal han med overvektige meg liksom 😟 vurderer å rygge helt unna.

Anonymkode: 9e10c...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exen til mannen min er slankere enn meg hun og, men til gjengjeld er jeg ikke batshit crazy 💁🏼‍♀️ Hvis du mistrives i kroppen din så mye at du setter spørsmålstegn ved hele forholdet, så burde jo det være et push til å gjøre noe med deg selv.

Anonymkode: af675...0d0

• Liker 11
Skrevet

Er jo en grunn for at det ikke fungerte med X'en da... :P 

Altså utseende er ikke alt, dessuten er det ikke alle menn som liker slanke damer heller, noen faller for personlighet, noen faller tynne damer osv. 

• Liker 4
Skrevet

Du er vel finest for ham, uansett. 

Anonymkode: 107a5...c9d

• Liker 1
Skrevet

Xen hans har mye finere kropp en meg. Vi er vel nogenlunde like ansiktspene. Han forteller meg hver gang han ser meg naken hvor utrolig fin kropp han syntes jeg har, har aldri tvilt på at han syntes jeg er flottere en henne, selv om hun objektivt sett er finere en meg. Handler og kjemi og personlighet. 

Anonymkode: 429d2...f5e

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Xen hans har mye finere kropp en meg. Vi er vel nogenlunde like ansiktspene. Han forteller meg hver gang han ser meg naken hvor utrolig fin kropp han syntes jeg har, har aldri tvilt på at han syntes jeg er flottere en henne, selv om hun objektivt sett er finere en meg. Handler og kjemi og personlighet. 

Anonymkode: 429d2...f5e

Det er nok bare du som ikke klarer å se på deg selv på samme måte som kjæresten din... Han valgte deg for en grunn, og utseende er ikke alt.. 

Anonymkode: d4bbc...e80

Skrevet

Du er sikkert både smartere, morsommere og bedre i senga, så det er klart han velger deg!

Skrevet

Herregud, xn til mannen er så babe at jeg blir sur bare jeg tenker på det! 🤣 Jeg møtte hun engang, hun er høy, slank, blond, klesstilen var helt on point .. 
Jeg er lav, mørk, full av tatoveringer og kanskje litt grov haha, jeg er altså ikke henne 😅 Men vi fikk to barn og lever godt sammen, det var ikke henne han ville dele livet mitt - tross at jeg syntes at hun er superbabe! 

Men sånn føler vel vi alle innimellom? Kanskje? 

Anonymkode: d16dc...0ac

Skrevet

Så da mener du at han er en overfladisk person.

Hva sier det egentlig om dine verdier at du ønsker å være sammen med en mann som kun er interessert i utseende?

Anonymkode: 849ef...dab

Skrevet

Det er da veldig mange som har en ex som objektivt sett er penere/kjekkere enn nåværende kjæreste, som har det utrolig mye bedre med nåværende og har funnet drømmepartneren i den nye. Inkludert meg selv 🙂

Anonymkode: 9b927...e95

• Liker 2
Skrevet

Eksen til mannen min er helt nydelig. Ren og fin hud, ansiktspen som bare det, bruker botox og fillers, men på en slik måte at hun bare blir penere av det. Kjempefin kropp og fantastisk hår. Generelt en flott dame (som jeg liker veldig godt!), men mannen min liker på en eller annen måte meg uansett. Og det har jeg slått meg til ro med. Han gir komplimenter til meg hver eneste dag, og han viser på alle måter at han er ekstremt tiltrukket av meg. Jeg går ikke rundt å sammenligner han med mine ekser, så det tenker jeg at det gjør ikke han heller. Han får meg til å føle meg fin akkurat som jeg er😄 Så mitt råd til deg: slapp av, DU er fin, og han liker DEG. Ikke kast bort masse energi og tid på å tenke på eksen. Hun kan være så fin hun bare vil, men det hjelper jo ikke når de ikke passer sammen?

Anonymkode: c5251...314

• Liker 1
Skrevet
On 10/7/2020 at 10:49 PM, AnonymBruker said:

Når man ikke skjønner hvorfor mannen er interessert i meg når X'en hans har finere kropp og er mye penere. Hva skal han med overvektige meg liksom 😟 vurderer å rygge helt unna.

Anonymkode: 9e10c...11a

Hvis han dumpet henne og du føler hun er penere, så er han vel modnet og går etter viktigere ting en utsende?

Det er som regel en god ting, å rygge unna kan være litt kjipt. 

Anonymkode: 3102f...95b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...