AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #21 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er så vanskelig å treffe på de gode alle de er i forhold jo. Jeg vet at 30 er ungt, men det virker som de gode mennene på min alder er i forhold. Jeg elsker nerder. Er to stk som jeg aldri kommer til å glemme, og begge valgte meg bort for andre damer og er i forhold nå. De damene er så heldige!. Anonymkode: 1653d...0d7 Det er jo en viss rotasjon, så noen menn settes fri og skal ut å finne seg ei ny dame igjen. Du får date noen fler menn, og holde tilbake med å gi dem sex noen måneder fra starten av. Anonymkode: 924df...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #22 Skrevet 7. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en viss rotasjon, så noen menn settes fri og skal ut å finne seg ei ny dame igjen. Du får date noen fler menn, og holde tilbake med å gi dem sex noen måneder fra starten av. Anonymkode: 924df...fe0 Det skal jeg prøve neste gang jeg dater en interessant fyr. Men hva er det med menn og ligging på første date kontra om 2 måneder? hvorfor mister de interessen? Ligger ikke på første date, bare så det er avklart. Anonymkode: 1653d...0d7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #23 Skrevet 8. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal jeg prøve neste gang jeg dater en interessant fyr. Men hva er det med menn og ligging på første date kontra om 2 måneder? hvorfor mister de interessen? Ligger ikke på første date, bare så det er avklart. Anonymkode: 1653d...0d7 Mann her. Som utallige foruminnlegg her viser, så trenger det overhodet ikke ha en sammenheng. Hvis han mentalt er på det stedet at han virkelig vil ha en kjæreste, så betyr det lite om det ligges på første hallo. For andre igjen vil det gi et inntrykk av seriøsitet, eller holde spenningen oppe en stund. Anonymkode: 2ac40...823
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #24 Skrevet 8. oktober 2020 Heller en som aldri har hatt en forhold og klart seg alene fremfor noen som har flere bak seg når man er 30. og mange har ikke hatt forhold når de er 30 pga de jobber i kjønnsdominerte yrker, hvert opptatt av studier, jobb og etablere seg før de finner seg en partner. for meg virker de som de bra er enten i langvarige forhold ellers så er de sjenerte å vanskelig å finne. Anonymkode: 671a4...4b3 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #25 Skrevet 8. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: skjønner, tenker det samme selv hehe. Derfor lurer jeg om andre også vil tenke det samme om meg. Jeg har ganske bra utdannelse, og et godt nettverk. Men kjærlighetslivet mitt har vært elendig, de jeg har likt har avvist meg. Og de som liker meg avviser jeg, har aldri vært gjensidig. Gjør meg veldig trist, tenker at kjærligheten kanskje aldri har vært ment for meg eller vil bli det... Anonymkode: 1653d...0d7 Viser seg jo klart at for mannfolk er det utelukkende positivt om kvinnen har hatt få forhold imens kvinner trenger kvalitets stemplet fra andre kvinner for å være sikre på sitt valg. takk for ærligheten for det har blitt påstått lenge men sannelig avfeid fort også. Og kanskje du går etter feil menn? https://www.kk.no/samliv/er-han-en-cad-eller-en-dad/72167948 Anonymkode: 671a4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #26 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Viser seg jo klart at for mannfolk er det utelukkende positivt om kvinnen har hatt få forhold imens kvinner trenger kvalitets stemplet fra andre kvinner for å være sikre på sitt valg. takk for ærligheten for det har blitt påstått lenge men sannelig avfeid fort også. Og kanskje du går etter feil menn? https://www.kk.no/samliv/er-han-en-cad-eller-en-dad/72167948 Anonymkode: 671a4...4b3 Det kan jeg tro på. Jeg vet ikke helt om jeg går etter feil menn? De som dumper meg er oftest gode menn, de er ordentlige og flotte. Men jeg er dessverre magnet for de som ikke tar meg seriøs, har vanskeligheter med å finne de bra, og i denne alderen er det enda mer vanskelig. De fleste som er bra er i et forhold. Jeg har datet i mange år og truffet en del menn, har sjeldent falt for drittsekker. Når det er sagt: ja, jeg har selvinnsikt og gått innover meg selv flere ganger - for å se om det er noe galt med personligheten min? ville jeg datet meg selv?.... blir så såret når de snille velger meg bort, har fortsatt et lite håp, men har vurdert å akseptere at jeg muligens forblir singel. Anonymkode: 1653d...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #27 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Som utallige foruminnlegg her viser, så trenger det overhodet ikke ha en sammenheng. Hvis han mentalt er på det stedet at han virkelig vil ha en kjæreste, så betyr det lite om det ligges på første hallo. For andre igjen vil det gi et inntrykk av seriøsitet, eller holde spenningen oppe en stund. Anonymkode: 2ac40...823 Jeg syns menn er så kompliserte... pleier å si ifra helt fra starten at jeg er ute etter noe seriøst likevel prøver de seg på ligg eller korte dater bare for å ha det midlertidig gøy. Er så lei av denne leken. Føler ikke at menn er enkle vesener slik som det ofte blir omtalt, aldri skjønt hva en mann vil ha. De sier en ting men handlingen er noe helt annet. Mange menn sier at de ikke liker damer som sminker seg mye, har fillers og opererer seg, likevel har akkurat disse damene tusenvis av mannlige følgere. Jeg er ikke operert noe steder, men har fillers og botox og er opptatt av utseendet mitt - har ikke noe i mot slike damer. Man hører også at menn liker selvstendige og intelligente damer, men når det kommer til stykket så velger de en dum dame. Jeg har 6 års utdannelse og mange av mine dater har blitt imponert, men jeg ser også at de som har et behov for å si at jeg er smart og bra dame, dumper meg og velger en dame som har langt mindre utdannelse eller ingen utdannelse. Dette er bare min erfaring, mener ikke at alle er slik. Er bare litt frustrert og skuffet over menn generelt. Anonymkode: 1653d...0d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #28 Skrevet 9. oktober 2020 Er du redd for sex, ts? Tror du har hauset opp dette med kjæreste og sex i ditt hode. Uansett hvor ordentlig en fyr er, kan det hende han mister interessen etter sex. Høres ut som du er altfor redd for å bli brukt. Dette er en risiko alle må ta for å få seg kjæreste. Finn deg en fyr du stoler på og som er god mot deg og kosen. Du trenger ikke å være så forelsket eller synes han er så kjekk en gang. Ligg med han, kos deg og ha det gøy med han uten at du legger så mye i det. Du bør virkelig komme deg over den sex- kneika. Forholdet kommer av seg selv når du fremstår som trygg og ikke virker desperat Anonymkode: 3ab99...97e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #29 Skrevet 9. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for sex, ts? Tror du har hauset opp dette med kjæreste og sex i ditt hode. Uansett hvor ordentlig en fyr er, kan det hende han mister interessen etter sex. Høres ut som du er altfor redd for å bli brukt. Dette er en risiko alle må ta for å få seg kjæreste. Finn deg en fyr du stoler på og som er god mot deg og kosen. Du trenger ikke å være så forelsket eller synes han er så kjekk en gang. Ligg med han, kos deg og ha det gøy med han uten at du legger så mye i det. Du bør virkelig komme deg over den sex- kneika. Forholdet kommer av seg selv når du fremstår som trygg og ikke virker desperat Anonymkode: 3ab99...97e Sorry, feil tråd. Overse denne, ts Anonymkode: 3ab99...97e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #30 Skrevet 10. oktober 2020 På 8.10.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev: Jeg syns menn er så kompliserte... pleier å si ifra helt fra starten at jeg er ute etter noe seriøst likevel prøver de seg på ligg eller korte dater bare for å ha det midlertidig gøy. Er så lei av denne leken. Føler ikke at menn er enkle vesener slik som det ofte blir omtalt, aldri skjønt hva en mann vil ha. De sier en ting men handlingen er noe helt annet. Mange menn sier at de ikke liker damer som sminker seg mye, har fillers og opererer seg, likevel har akkurat disse damene tusenvis av mannlige følgere. Jeg er ikke operert noe steder, men har fillers og botox og er opptatt av utseendet mitt - har ikke noe i mot slike damer. Man hører også at menn liker selvstendige og intelligente damer, men når det kommer til stykket så velger de en dum dame. Jeg har 6 års utdannelse og mange av mine dater har blitt imponert, men jeg ser også at de som har et behov for å si at jeg er smart og bra dame, dumper meg og velger en dame som har langt mindre utdannelse eller ingen utdannelse. Dette er bare min erfaring, mener ikke at alle er slik. Er bare litt frustrert og skuffet over menn generelt. Anonymkode: 1653d...0d7 Har du mange menn rundt deg mye? Anonymkode: 671a4...4b3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #31 Skrevet 10. oktober 2020 På 7.10.2020 den 21.20, AnonymBruker skrev: Jeg er 30år og syns det er så flaut at jeg aldri har vært i langvarige forhold. Lengste forholdet varte i 1,5 år for mange år siden. Har egentlig ikke vært kjæreste med noen andre etter den tiden, men har datet noen over lengre periode (maks 6 måneder). Er det noe som skurrer hvis man dater en 30 åring som aldri har vært i et ordentlig forhold? Anonymkode: 1653d...0d7 Ja, hvis du har datet 100 stykk og pult 20 , nei hvis du i stor grad har vært off marked og drevet med andre ting enn dating og sex med fremmede. Anonymkode: 69a58...400 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #32 Skrevet 10. oktober 2020 På 7.10.2020 den 22.48, AnonymBruker skrev: attraktive folk er aldri single. Anonymkode: cdb17...eff Dette er ikke helt riktig. Anonymkode: 3fea7...a42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå