AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg har hatt p stav i 4 år, og har i perioder sterke graviditetssymptomer. Har aldri vært gravid, men blir like paranoid hver gang. Nå har jeg igjen hatt kvalme på morgenen i 2-3 uker og tidvis ømme bryster. Jeg har uregelmessig menstruasjon, så kan ikke bruke dette som "kontroll" heller. Jeg har hatt et samleie der han ikke kom inni meg (tror jeg da!) og fikk mensen noen dager etterpå. Stemmer det at da er jeg ikke gravid siden jeg blødde etterpå? Blødningen virket som normal mens og varte 1 ukes tid. Har ikke hatt noen blødning etter dette, men som sagt har jeg veldig uregelmessig menstruasjon pga. staven. Noen andre som sliter med slike innbilte graviditetssymptomer? Har tatt mange tester opp igjennom årene, så jeg gidder ikke bruke masse penger på dette nå igjen. Jeg tenker jo som følger: P-stav er veldig sikkert, blødning/menstruasjon noen dager etter samleie og mest sannsynlig kom han ikke inni meg. Anonymkode: 2e7da...032
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Jeg har det akkurat slik som deg nå. Kjenner både spark og kynnere etter å ha hoppet av i svingen samleie for en tid tilbake. Var du gravid? Anonymkode: 943be...3ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå