AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Tror jeg er på vei inn i overgangsalderen...eller? Kan få hetetokter bare jeg går over gulvet eller henger opp gardiner så er jeg helt klam. Har gått å innbilt meg selv at jeg får ikke symptomer før jeg er rundt 50 år. Går på p-piller og har resept for minst 2 år til. I dag har jeg tenkt å gå på jobb uten bh. for å se om det blir litt bedre. Bh er en varmekilde ekstra. Å ta blodprøve er ingen vits når jeg går på pillen. Må være fri for den i 3mnd for å se om jeg er i overgangsalder. Uten pillen har jeg sånn smerterå krampe med store blodklumper. Så å ta en pause fra de nå like før jul. Det blir ikke aktuelt. Jobber i butikk og tiden fremover er veldig hektisk. Har hørt om noe man kunne kjøpe å hekte på trusa så ble hetetoktene bedre. Men husker ikke hva det gikk ut på. Leste om det for et par år tilbake. En metallring? Anonymkode: d82b9...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Mamma er litt over 50 og har vært i overgangsalder i mange år. Hun har til og med mista mensen helt. Så det kan godt være overgangsalder. Anonymkode: 84a8b...566
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå