Gå til innhold

TooGoodToGo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger blir jeg litt for opptatt av å redde alle små overskuddsmatposer i nesten hele verden
og har fryktelig lyst til å bestille en pose eller to, men så kommer fornuftige meg inn og holder meg
i nakkeskinnet. . .og gjemmer mobilen min så jeg ikke får vippset. En gang hver fjortende dag holder.  :jolie: 

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar opp denne igjen jeg! Kjøpte hos det lokale bakeriet i dag for første gang, og ble positivt overrasket. 5 boller av ulike slag (porker, kanelboller og vanlig bolle), et lite brød og 6 rundstykker av ulike slag. Posen kostet 45kr😁

• Liker 2
Skrevet

Da drar jeg denne fram igjen. 

Skrevet

Javisst! Jeg har testet vanlige matbutikker, cafèer, bakerier og faktisk hotellfrokost/lunch-overskudd og spesielt det siste der er jeg veldig fornøyd med. En får mengder med god mat og er en rask så er fremdeles det varme nokså lunt å spise når en kommer seg i hus etter målrettet henting. 

Et slikt trendy "pappfat med lokk" er f.eks. fyllt til topps med to påsmurte smørskiver, det kan være mye egg; stekt, kokt, eggerøre og bacon, stekte småpølser, sopp, tomat, div. grønnsaker, laks, ost, skinke, saltpølse, frukt, grøt og "litt av hvert" i en salig, men velsmakende røre...som for min del varer til tre måltider igjennom dagen...og alt for førti kroner.

Kjempebillig! :hoppe: Anbefaler det innstendig i det nye året. 

Skrevet

Javisst...vi har fått to tråder om det samme. Kanskje vi kunne få de samlet til en heller? :klo: 

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (På 23.12.2021 den 7.59):

Javisst! Jeg har testet vanlige matbutikker, cafèer, bakerier og faktisk hotellfrokost/lunch-overskudd og spesielt det siste der er jeg veldig fornøyd med. En får mengder med god mat og er en rask så er fremdeles det varme nokså lunt å spise når en kommer seg i hus etter målrettet henting. 

Et slikt trendy "pappfat med lokk" er f.eks. fyllt til topps med to påsmurte smørskiver, det kan være mye egg; stekt, kokt, eggerøre og bacon, stekte småpølser, sopp, tomat, div. grønnsaker, laks, ost, skinke, saltpølse, frukt, grøt og "litt av hvert" i en salig, men velsmakende røre...som for min del varer til tre måltider igjennom dagen...og alt for førti kroner.

Kjempebillig! :hoppe: Anbefaler det innstendig i det nye året. 

Har du opplevd noen gode hoteller frokoster i Oslo? Jeg vil ha egg og bacon.

Den på St. Olavs Plass har gode anmeldelser, ved Edderkoppen. 

Noen dager som er bedre enn andre?

Takk for tilbakemeldinger 🙂

Endret av totti_1
Skrevet
totti_1 skrev (2 minutter siden):

Har du opplevd noen gode hoteller frokoster i Oslo? Jeg vil ha egg og bacon.

Takk for tilbakemeldinger 🙂

Bor ikke i Oslo, så dessverre det har jeg ikke. Ennå. :lur: 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Fikk 2 mugne brød og 2 tørre skolebrød når jeg brukte 2 good 2 go... Fikk pengene heldigvis tilbake samme dag!

Anonymkode: 38537...a57

Skrevet

Digger TooGoodToGo hos IKEA❤️ Har og prøvd flere ganger på Coop Extra her i bygda. Får helst vegetarmat. Er mye av det som faktisk er greit og spise. 

Har jobba på et bakeri der vi begynte med dette. Guri for et sykt ekstra arbeid 🙃 Ingen regel på hvor mye oppi pr pose, så lenge posene ble like i mengden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...