Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2021 #21 Skrevet 27. april 2021 Noen ganger blir jeg litt for opptatt av å redde alle små overskuddsmatposer i nesten hele verden og har fryktelig lyst til å bestille en pose eller to, men så kommer fornuftige meg inn og holder meg i nakkeskinnet. . .og gjemmer mobilen min så jeg ikke får vippset. En gang hver fjortende dag holder.
Diamant20 Skrevet 18. desember 2021 #22 Skrevet 18. desember 2021 Jeg drar opp denne igjen jeg! Kjøpte hos det lokale bakeriet i dag for første gang, og ble positivt overrasket. 5 boller av ulike slag (porker, kanelboller og vanlig bolle), et lite brød og 6 rundstykker av ulike slag. Posen kostet 45kr😁 2
Lady Lovelylocks Skrevet 18. desember 2021 #23 Skrevet 18. desember 2021 Da drar jeg denne fram igjen.
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 #24 Skrevet 23. desember 2021 Javisst! Jeg har testet vanlige matbutikker, cafèer, bakerier og faktisk hotellfrokost/lunch-overskudd og spesielt det siste der er jeg veldig fornøyd med. En får mengder med god mat og er en rask så er fremdeles det varme nokså lunt å spise når en kommer seg i hus etter målrettet henting. Et slikt trendy "pappfat med lokk" er f.eks. fyllt til topps med to påsmurte smørskiver, det kan være mye egg; stekt, kokt, eggerøre og bacon, stekte småpølser, sopp, tomat, div. grønnsaker, laks, ost, skinke, saltpølse, frukt, grøt og "litt av hvert" i en salig, men velsmakende røre...som for min del varer til tre måltider igjennom dagen...og alt for førti kroner. Kjempebillig! Anbefaler det innstendig i det nye året.
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 #25 Skrevet 23. desember 2021 Javisst...vi har fått to tråder om det samme. Kanskje vi kunne få de samlet til en heller? 1
totti_1 Skrevet 1. oktober 2022 #26 Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (På 23.12.2021 den 7.59): Javisst! Jeg har testet vanlige matbutikker, cafèer, bakerier og faktisk hotellfrokost/lunch-overskudd og spesielt det siste der er jeg veldig fornøyd med. En får mengder med god mat og er en rask så er fremdeles det varme nokså lunt å spise når en kommer seg i hus etter målrettet henting. Et slikt trendy "pappfat med lokk" er f.eks. fyllt til topps med to påsmurte smørskiver, det kan være mye egg; stekt, kokt, eggerøre og bacon, stekte småpølser, sopp, tomat, div. grønnsaker, laks, ost, skinke, saltpølse, frukt, grøt og "litt av hvert" i en salig, men velsmakende røre...som for min del varer til tre måltider igjennom dagen...og alt for førti kroner. Kjempebillig! Anbefaler det innstendig i det nye året. Har du opplevd noen gode hoteller frokoster i Oslo? Jeg vil ha egg og bacon. Den på St. Olavs Plass har gode anmeldelser, ved Edderkoppen. Noen dager som er bedre enn andre? Takk for tilbakemeldinger 🙂 Endret 1. oktober 2022 av totti_1
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2022 #27 Skrevet 1. oktober 2022 totti_1 skrev (2 minutter siden): Har du opplevd noen gode hoteller frokoster i Oslo? Jeg vil ha egg og bacon. Takk for tilbakemeldinger 🙂 Bor ikke i Oslo, så dessverre det har jeg ikke. Ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #28 Skrevet 21. november 2022 Fikk 2 mugne brød og 2 tørre skolebrød når jeg brukte 2 good 2 go... Fikk pengene heldigvis tilbake samme dag! Anonymkode: 38537...a57
Maestro Skrevet 21. november 2022 #29 Skrevet 21. november 2022 Digger TooGoodToGo hos IKEA❤️ Har og prøvd flere ganger på Coop Extra her i bygda. Får helst vegetarmat. Er mye av det som faktisk er greit og spise. Har jobba på et bakeri der vi begynte med dette. Guri for et sykt ekstra arbeid 🙃 Ingen regel på hvor mye oppi pr pose, så lenge posene ble like i mengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå