AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Og på hvilke områder? Føles det greit eller plager det deg? Anonymkode: 3081c...250
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #2 Skrevet 12. oktober 2020 Hehe ingen? Hadde vært interessant å høre Anonymkode: 3081c...250
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #3 Skrevet 12. oktober 2020 Ja, det gjør jeg. Føler det er en stor andel av folk jeg ikke kan stole på. Er usikker på om andre føler det samme. Anonymkode: d41d9...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #4 Skrevet 12. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør jeg. Føler det er en stor andel av folk jeg ikke kan stole på. Er usikker på om andre føler det samme. Anonymkode: d41d9...bcd Vet ikke om jeg kjenner meg helt igjen i det. Er det en grunn til at du føler det sånn, eller er det bare en 'naturlig' følelse for deg? Anonymkode: 3081c...250
Trolltunge Skrevet 12. oktober 2020 #5 Skrevet 12. oktober 2020 Ja, men så føler jeg også at det er det normale. At absolutt alle er annerledes, og en helt unik person. Jeg har igrunnen ikke møtt på standardiserte A4 mennesker, som passer inn i en helt bestemt form i forhold til kjønn, alder, legning eller hva det nå skal være. Straks man blir kjent med mennesker ser man at de er unike og en helt egen person i alt mulig, og at ingen passer fullstendig inn i noe generalisert og standard. Så nei det plager meg så absolutt ikke at jeg er annerledes, for jeg synes alle er det. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. oktober 2020 #6 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg er introvert så føler meg annerledes enn andre , samfunnet er jo laget for de ekstroverte.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #7 Skrevet 12. oktober 2020 Tja, ganske så introvert, ufør og asperger. Ikke helt A4 hvertfall, skulle ønske ting hadde vært annerledes i forhold til arbeidslivet, men jeg ville ikke ønsket å være noen annen en den jeg er. Anonymkode: 5c5bb...ecd
AnonymBrukern Skrevet 12. oktober 2020 #8 Skrevet 12. oktober 2020 Ja føler meg annerledes. Ikke mange i dagens samfunn har samme meninger som meg på de fleste områder. Er ikke særlig sosial, veldig lite sosialist og tenker litt gammeldags ifht mye. men det går helt fint:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå