PatrickBateman_ Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg synes det er litt lite? Han skal ikke bruke det før til jul (da er han 7,5 mnd) så vurderer å kjøpe et større. Men så hører jeg at andre har brukt samme buret til sin rottweiler?? Skal brukes i fly.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Står hunden på første bilde? Hunden skal kunne snu seg rundt uten problemer. Hvis det ikke er mulig så er det for lite. Anonymkode: 6e6fa...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står hunden på første bilde? Hunden skal kunne snu seg rundt uten problemer. Hvis det ikke er mulig så er det for lite. Anonymkode: 6e6fa...7d8 Ja han står. I følge målene på buret har han per i dag ca 15 cm fra nakke til tak. Snur seg greit rundt. Men han vil jo vokse litt fram til jul så han må jo ha en del å gå på. Anonymkode: 15a77...6d4
PatrickBateman_ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja han står. I følge målene på buret har han per i dag ca 15 cm fra nakke til tak. Snur seg greit rundt. Men han vil jo vokse litt fram til jul så han må jo ha en del å gå på. Anonymkode: 15a77...6d4 Ble visst anonym
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg synes det er for lite. Anonymkode: 2cd29...003
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå