tuji Skrevet 20. september 2002 #1 Skrevet 20. september 2002 Vi feirer ettårs bryllupsdag på søndag, og jeg vil gjerne gi mannen min en liten gave. Jeg innså nettopp at jeg må kjøpe denne i dag, fordi jeg er opptatt i hele morgen. Hva gir jeg? Har ikke tid til å lage noe selv. Alle forslag mottas med takk!
tuji Skrevet 20. september 2002 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2002 Hjelp meg da, folkens! Det begynner å haste, en og en halv time til butikkene stenger... :-?
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 #3 Skrevet 20. september 2002 Hva liker han? Hva slags hobbyer/fritidsinteresser har han? Hvor mye penger vil du bruke? Trenger dere noe dere samler på? Kanskje noe dere begynte med i bryllupet? Servise? Sølv? Klær? Noe til huset? Slipsnål? Mansjettknapper? Fotoappararat? Helg på hotell - julebordromantiskkanefartmedmiddag etc?
tuji Skrevet 20. september 2002 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2002 Har ikke tenkt å bruke så mye penger, er nemlig ikke så sikker på at han har noe til meg, og da blir det kjipt for ham hvis jeg har kjøpt noe rådyrt. Han har allerede fått slipsnål og mansjettknapper. Han liker musikk og fisking spesielt, men jeg kommer ikke på noe han trenger som passer til det. Han ønsker seg en liten radio til å ha på kjøkkenet, men jeg vet ikke helt. Det er ikke akkurat romantisk... Han ønsker seg alltid klær, forresten.
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 #5 Skrevet 20. september 2002 Da kjøper du to meitestenger og to sånne små stoler til å ha i skogen - og så kan dere dra på romantisk fisketur sammen... ingenting er som å sitte ved siden av hverandre og bare være sammen. Radio på kjøkkenet - vel, jeg er enig i at det ikke er den store bryllupspresangen... men jeg holder også på en romantisk helg på et kanefart-hotell... Klær - heller ikke sååå spennende - bortsett fra en fiskevest eller en fiskehatt da (sånn som Henry i MASH har) eller en fiskeveske, hvis han ikke har. Lykke til
tuji Skrevet 20. september 2002 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2002 Takk for gode tips! Tror det blir hotellweekend, jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2002 #7 Skrevet 20. september 2002 Litt sent nå kanskje, men det koster ikke så mye da! Det første du gjør er å lage en lapp hvor det står at han skal få en opplevelse han sent vil glemme... Deretter sørger du for å ha en dag i helgen, gjerne to, eller en dag fri i ukedagene. Ordne opp hjemme. Slukk alle lys, ta for alle gardiner, tenn stearinlys. Ikke et eneste elektrisk apparat skal være på. Du har laget middag, noe du vet han liker veldig godt. Gjerne noe som er lett å lage, og lett å rydde bort igjen. Rødvin/hvitvin er en selvfølge. Ta på deg en kjole du vet han liker, som han liker du har på deg, og sørg for å ha sexy undertøy eller ingenting under Etter middag og dessert, gjerne jordbær med sjokolade, gir du ham en annen lapp hvor det står at resten av kvelden kan han gjøre hva han vil så lenge alle stearinlysene lyser og ingen av de elektriske apparatene er på. Du kan jo legge en annen liten gave et sted om du vil, overraske ham med et dikt eller et brev hvor du har skrevet hvor mye han betyr for deg og hvor heldig du er som fikk gleden av å gifte deg med ham... Har alltid ønsket meg noe sånt selv jeg... sukk..
Gjest eminel Skrevet 20. september 2002 #8 Skrevet 20. september 2002 Massasjeolje (de har noen deilige på kondomeriet, lukter helt herlig!!)?! Rydd leiligheten og tenn masse stearinlys til en spesiell kveld. Lag yndlingsretten hans, kle på deg sexy klær, sett på en cd med romantisk musikk i bakgrunnen - da lover jeg at han kommer til å bli GLAD!!! Jeg tror slike gaver gir mer enn konkrete ting som f.eks en cd eller en bukse (selv om han blir glad for alt han ønsker seg). Jeg er i hvert fall helt grønnsak når kjæresten gjør sånne ting for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå