AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Altså, jeg var innom Snapchat forsiden, og jeg følger jo da masse sånne treningsfolk som deler masse av dietter, øvelser og hva de trener. Men i dag var det noe annet der. Det var nemlig en dritstor dame, fullt av muskler, ande-rumpe og kraftige muskelbein. Jeg skjønner ikke at noen synes det der kan være sexy eller attraktivt. I hvert fall ikke den mengden. Men jeg prøvde å finne ut om det, fordi jeg vet jo noen symptomer på det ettersom det er så lett tilgjengelig informasjon på nett, men det jeg lurte på er hvordan det fungerer så ulikt på menn og kvinner. Det er dominerende testo i steroider, så hvorfor funker det så motsatt på menn da? Anonymkode: a5525...a56
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Det har blitt flere damer med store muskler de siste årene. Ganske snodig egentlig. Anonymkode: b7f5f...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg mener ingen ting med verken damer eller steroider. Ikke om det heller. Anonymkode: 904fd...8b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå