AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Blokkerte nummeret til eksen en periode. For så å fjerne blokkeringen. Hadde nummeret lagret litt før jeg slettet det (da var han ikke blokkert) Så lagret jeg det igjen, før jeg nok en gang slettet det, og har da hatt det slettet siden mai, så i går så lagret jeg det igjen. 5 min senere etter jeg lagret det igjen, kom det inn en melding fra han. Så lurer jeg på om den kan være sendt for lenge siden, men siden han ikke har vært lagret i kontaktlisten så har telefonen min filtrert ut meldingen, men nå som jeg lagret han i kontakt listen igjen kom meldingen igjennom? Kan det stemme? Eller sendte han meg meldingen i går? Anonymkode: 26e8e...87c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Ingen som vet? Anonymkode: 26e8e...87c
AnonymBrukern Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) MAn får ikke tidligere meldinger, altså smser sendt mens han er blokkert vil ikke sendes ved oppheving Endret 5. oktober 2020 av AnonymBrukern
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det stemme? Eller sendte han meg meldingen i går? Nei. Han sendte nok meldingen rett før du mottok den. Har du aldri fått melding eller blitt oppringt av et nummer du ikke har hatt lagret på telefonen før? Anonymkode: bd9e1...132
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Nei det vet jeg. De forsvinner bare. Men jeg fjernet blokkeringen før jeg slettet nummeret hans. Det slettet jeg i mai, men så i går fikk jeg det for meg at jeg ville lagre det i kontakt listen igjen. Like etterpå får jeg en SMS fra han og da har vi ikke hatt kontakt siden begynnelsen av mai. Så derfor lurer jeg på om meldingen kan ha blitt sendt mens han ikke var lagret i kontakt listen min, altså for flere måneder siden og at min telefon eller operatør har filtrert ut sms’en fra han, mens i går da jeg lagret nummeret igjen, kom sms’en imellom og jeg mottok den. Syntes det var litt restvarmeindikator i det øyeblikket jeg finner ut at jeg ønsker lagre nummeret hans, så mange måneder, så sender han meg plutselig en melding, for første gang siden mai. Eller så var det bare veldig tilfeldig. Anonymkode: 26e8e...87c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå