AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Sorry for langt innlegg! Jeg vet det er mange tråder om dette men prøver fordet. Jeg møtte en fyr for 2 år siden, han hadde akkurat kommet ut av et forhold og var ikke på utkikk etter noe som helst annet enn litt kos avogtil. Han spurte om nr mitt, ringte meg for å forsikre seg om at nr jeg hadde gitt var riktig og sånn at jeg fikk hans. Sendte meg natta meld. Vi teksta litt og plutselig tok han avstand når jeg spurte om vi skulle møtes for å bli kjent.. Fikk meld igjen av han ca en måned etter og da ba han om unnskyldning og sa det ikke var meningen å såre meg, og da la vi hverandre til på snap. Snappet masse og skrevet masse med hverandre, så ville han komme å hilse på meg ganske sent en kveld.. Var jo greit det, jeg forventet ingenting og det gjorde ikke han heller, vi satt bare å skravla i en halvtimes tid før han måtte hjem å legge seg. Etter dette ble det stille fra han noen dager før han plutselig sletta meg fra snap. Det gikk flere mndr før jeg kvinna meg opp for å sende meld for å si at det ikke er greit eller kult gjort etter så lang tid med prating, han ba om unnskyldning og ville legge meg til på snap igjen.. Noen mndr gikk og så ble jeg sletta igjen. Så lagt til igjen etter 2 eller 3 mndr. Vi bor 5 min unna hverandre men har fortsatt ikke fått til å møtes annet enn den ene kvelden han kom hit, han har barn og kan jo selvfølgelig bruke de som unnskyldning for å ikke møtes (men jeg vet at han har de 50%) Han sier hele tiden at han vil møtes men det skjer jo aldri. Er det noen som skjønner hva som foregår oppi hodet hans..? Han er jo så av og på hele tiden?? Anonymkode: a7c17...53b
Måneskinn Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Han er av og på fordi han ikke er interessert i noe - tipper jeg. De røde flaggene som vaier i vinden her er at han sletter deg fra snap, sier at han vil møtes men gjør ingenting for å gjennomføre det, greit nok at han sier unnskyld for ting han har gjort men vil aldri rette opp i det på en ordentlig måte. Ja det er bra å si unnskyld, men når han alltid slipper unna, så fortsetter han jo. det som skjer i hodet hans er mest sannsynlig ikke så mye, han er ikke interessert, vet at han kan komme og gå til deg som han vil, og det passer han utmerket. Kan hende jeg er kynisk nå, men syns ikke det virker lovende på noen måte 1
Snøfnugg_ Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Mitt råd: dropp hele fyren. Han er ikke interessert nok. Hadde han vært det, hadde han vært redd for at hans handlinger ville ha gjort at du hadde tatt avstand fra han. En fyr som liker en jente holder ikke på slik som dette. Han tar sikkert kontakt når han kjeder seg, ønsker bekreftelse, ikke har noe bedre å gjøre eller av andre egoistiske grunner som ikke betyr at kontakt = interesse for deg. Dessverre. Bare kutt all kontakt og finn deg en fyr som faktisk digger deg så mye at han stadig ønsker å se deg. ❤️ Du er MYE mer verdt enn dette. Endret 5. oktober 2020 av Snøfnugg_ 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Han er ikke interessert. Dere bor kun fem minutter unna hverandre, men har bare møttes én gang i løpet av to år. Han sletter deg stadig vekk. Det er på tide du tar hintet og går videre. Helt sikker på at du finner noen andre som gir deg den oppmerksomheten du fortjener. Anonymkode: bc732...44b 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Men i alle verden...ingen skal respektere deg hvis du ikke ha selvrespekt ! Anonymkode: 2de0d...b30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå