AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Hvor mye ville dere ha betalt noen, f.eks en slektning eller venn for kattepass for to dager i deres eget hjem? Begge to er friske, så det eneste de trenger å gjøre er å fylle på mat & vannskål, tømme kattedo og gi de oppmerksomhet Anonymkode: 9e025...c52
AndreasBR Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Ingenting, hadde forventet at min familie kunne gjort meg en tjeneste med mindre de måtte ta fri fra jobb osv for å få det til. En venn? Tja, Peppes og en sixpack med øl? Endret 5. oktober 2020 av AndreasBR
Diamant20 Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Ville gitt noe, kanskje gavekort på 200kr hos PB feks, så de kan kose seg litt. Nok til at de har lyst til å gjøre det igjen
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Med familie og venner hadde jeg bare fylt kjøleskapet med hva de ville ha, og hevet på en flaske med vin o.l for "bryet". Anonymkode: 150b8...2c6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg hadde lett passet katten til venn/familie uten betaling. Men det er alltid hyggelig når de kommer med en vinflaske eller konfekteske ☺️ Anonymkode: 5f53c...7b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå