Gå til innhold

Hvor sjelden gjør dere det?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Leste nettopp diskusjonen "hvor ofte gjør dere det", og da ble jeg minner på at dte det er to år siden sist vi hadde sex. Vi har vært sammen i snart 10 år, og selvfølgelig hadde vi masse sex de første årene, men så har det bare dabbet av til å ikke bli noe. Jeg bruker p-piller - som tar fra meg all lysten, iallefall til å ta initiativ selv. Og mannen min har de siste par årene gått på antidepressiva, og han har innrømmet at det har tatt hans lyst (men han sier han ikke vil slutte med tablettene). Så på en måte har vi det helt fintt, siden ingen av oss har lyst. Men innerst inne synes jeg det er litt synd at vi har det sånn og blir litt misunnelig når leg leser om de som har sex mange ganger om dagen...

Er det noen andre der ute som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også tatt meg i å "misunne" de som har et svært aktivt sexliv - og jeg har undret meg hvordan de "får det til". Vi har et sexliv som går i bølgedaler - noen ganger kan det gå uker og måneder mellom hver gang, andre ganger kan det skje to ganger på ei uke.

Men som du sier - jeg tror ikke det er så sjelden at sexlivet dabber av etter noen år, i hvertfall ikke at hyppigheten avtar - og er man fornøyd med å ha det sånn så ser jeg ikke noe "unormalt" i det.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere er unormale og kjedelige. Tror fagutrykket her er Asexuelle. Tenk å ha en så meningsløs eksistens... :grine:

Gjest pineta
Skrevet

Å gå på p-piller som fører til at du ikke har dex høres litt motsigende ut for meg!

Da ville jeg ha byttet piller!!

Lykke til!

Vi har vært sammen i 2 1/2 år og har sex i gjennomsnitt en gang daglig

Gjest gjest1
Skrevet

Og jeg var lei meg fordi det er 8 dager siden sist her... *snike seg ut av tråden*

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo ganske stor forskjell på det å være ung eller i et nytt forhold og det å ha vært i et forhold med noen i 10 år da. ;)

Gjest Ananas
Skrevet

Det er jo ikke slik at det på død og liv er om å gjøre å ha mest mulig sex, og at folk som ikke har mye sex er mislykka.

Det er mange ting i livet som kan oppleves bra og være fint, og hvordan den enkelte setter sammen livet sitt av ting som man synes er kjekt å holde på med er - individuelt.

Folk som puler mye synes sikkert det er kjempeflott. Det går også an å være lykkelig og ha det fint uten å ha særlig mye sex.

Skrevet

2 år???????

Det er lenge det,hadde aldrig holdt ut så lenge uten sex..

2 år??????? e det muligt....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi har et relativt akivt sexliv, men det er klart mindre nn i starten. Og jeg er også forberedt på at det vil være perioder der det blir mindre og at det er greit. Kjærlighet er mer enn sex. :)

Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvorfor du går på p-piller. Det er jo ikke akkurat noen fare for å bli gravid, dere er jo avholdne. Jeg hadde nok slutta med pillene, evt. fått satt inn spiral eller sterilisert meg, kanskje det er et alternativ for deg?

Skrevet

Vi har vært sammen et og et halvt år nå ca, og til og begynne med var det jo flere ganger om dagen, men nå dabber det bare mer og mer av! :grine:

Hører andre jenter som ikke får nok... "Yes, nå blir det noe på meg i kveld også!!"

Da lurer jeg bare på om hun er veldig overaktiv itillegg til å ha en type som ikke er opphisset 24 timer i døgnet...

Typen min har alltid lyst på sex!!

Er veldig redd for at jeg ikke klarer å tilfredsstille han nok jeg!! Og å ha sex når jeg ikke er opphisset selv klarer jeg ikke... Vi har vel sex er par ganger i måneden tipper jeg...

Redd han skal være utro mot meg pga av dette :grine::sinna:

Gjest sliten
Skrevet

Jeg hadde problemer med at de p-pillene jeg gikk på ga meg mindre lyst, de ga meg også store humørsvingninger, men det er jo utenfor tema. Jeg byttet piller og det ble mye bedre. Har snakket med andre i samme situasjon og vi har funnet ut at ulike typer p-piller virker ulikt på folk. Jeg anbefaler på det sterkeste å bytte piller!

Dessuten kan det være greit å begynne å ha sex uten å ha kjempelyst, for etterhvert som man har kysset og kost litt får man jo mer og mer lyst. Iallefall jeg da. Men, som sagt, etter jeg skiftet piller er ikke reduksjon av sexlyst noe problem.

Gjest Gjest
Skrevet

Trur det er vanlig for mange at hyppigheten dabber av etterhvert.

Jeg om min samboer har vært sammen i 7 år. Noen ganger kan det gå en måned eller to mellom hver gang, men i som oftest gjør vi det 1 gang i uka eller annen hver uke.

Jeg vet at dette er ulikt for alle, men syntes 2 år er veldig lenge. Kanskje dere bør prøve andre ting for å holde spenning i sexlivet. Leker, forspill osv har hjulpet mange.

Skrevet

Jeg teller ikke og gidder ikke holde statistikk over hvor ofte vi har sex. Vi gjør det når det passer seg, kan være flere gager i uka, det kan gå måneder i mellom...

Who cares?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...