AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Del Skrevet 5. oktober 2020 Vi blir ikke helt enige om navn, men har en liten liste. Hvilke navn liker dere best? Og minst? Trenger bare litt andre synspunkter 😅 Henrik Peter Colin Tarjei Christian Sverre Håkon Brage Anonymkode: 10201...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Del Skrevet 5. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi blir ikke helt enige om navn, men har en liten liste. Hvilke navn liker dere best? Og minst? Trenger bare litt andre synspunkter 😅 Henrik - Liker godt. Peter - Liker ikke noe særlig. Petter liker jeg, men ikke Peter. Colin - Liker overhodet ikke. Passer utrolig dårlig på norsk. Kållin Hansen.... neitakk. Tarjei - Liker sånn helt passe. Christian - Liker godt, men kan gjerne staves Kristian. Sverre - Liker ikke. Forbinder det med en bestemt person, mulig jeg ville likt det hvis det ikke hadde vært for akkurat det. Håkon - Liker sånn helt passe. Brage - Liker ikke. Er forsåvidt glad i navn av norrøn opprinnelse, men noen av dem blir litt FOR norrøne. (Odin og Loke er også i denne gruppa.) Anonymkode: 10201...13e Jeg har kommentert inni sitatet Anonymkode: 23481...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sverre, Tarjei og Håkon og kjempefine. Henrik, Peter og Christian er helt greie. Colin og Brage liker jeg ikke noe særlig. Brage er "for norrøn mytologi", Colin synes jeg ikke passer på norsk (ikke at jeg synes det er særlig fint på engelsk heller), "kåll-inn" liksom. Nei. Anonymkode: 741e1...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå