Fjellgeita27 Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Hva er viktige kriterier for deg i en partner? Skriv gjerne om du er mann eller kvinne.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Kvinne. 1. Ingen venstreorientert, naiv fjott. 2. Ikke fysisk svakere enn meg. 3. Må ha lappen. 4. Må være praktisk anlagt og mestre logisk tenkning. 5. Må beherske rettskriving og grammatikk. 6. Sjarm, humor og sosiale antenner er viktig. 7. Engasjement og lidenskap. 8. Empati og interesse i andre mennesker. 9. Interesse i reise og friluftsliv. 10. At han er glad dyr. 11. At han verdsetter familien sin, vennene sine, og selvfølgelig meg. Anonymkode: 90b6b...83a 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Kvinne Ærlig trofast ekte lojal varm kjærlig oppegående omsorgsfull ikke drikke vin hver kveld ikke bruke sminke kle seg ordentlig ha intellekt og god humor Anonymkode: 78067...290
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Kvinne. - Empati. - Fine øyne. - Et pent smil. - Ønsker at jeg prøvesmaker det smilet i blant. Anonymkode: 3408c...885
Gjest Lisa Rowe Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Kvinne, men er bifil. - Empati, spesielt ovenfor dyr og de svakere. - Både forstå og aktivt bruke sarkasme og ironi. - Mørk humor, men time and place. - Ha samme syn som meg når det kommer til politikk og religion. - Være interessert i fysisk aktivitet og et sunt kosthold. - Ikke ha et sterkt ønske om barn i fremtiden. - Være respektfull ovenfor andre. - God personlig hygiene.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 - Ha hygiene, hater menn som ikke vet hva det er å dusje (helst daglig dusj altså) eller pusse tenner daglig. - Glad i dyr og natur - Flink med praktiske arbeidsoppgaver hjemme/utenfor huset - De sosiale antenner bør fungere riktig - Omtenksom og snill - Respektere meg og mine tanker og valg i livet - Være tålmodig som faen siden jeg er en krevende dame - Bry seg om sin familie - Ikke baksnakke eller dømme folk uten grunn Anonymkode: 765a7...a96
Engel Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 kvinne 43 år -familiemann -like å tilbringe tid sammen -respekt for meg og andre -glad i fysisk kontakt/sex -engasjert og ansvarsfull -fysisk aktiv og glad i friluftsliv -må kunne få meg til å le. Selvironi er viktig. -liker å lage mat -gjerne litt handy -har en jobb han trives i -ferdig med å få barn (og barna bør være minimum i barneskolealder)
remix2020 Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 7 timer siden, Fjellgeita27 skrev: Hva er viktige kriterier for deg i en partner? Skriv gjerne om du er mann eller kvinne. Mann 47 år - Familieorientert - Like å tilbringe tid sammen - Respekt for meg og andre - Glad i fysisk kontakt/sex - Engasjert og ansvarsfull - Kristne grunnverdier/jordnær kristen tro - Må kunne få meg til å le. Selvironi er viktig. - Liker å lage mat - Borgerlig politisk - Har en jobb hun trives i - Ferdig med å få barn - Omsorgsfull - Bor nær meg (Romerike) - Ønsker samboerskap/ekteskap, ikke særbo
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 Kvinne 40; - ambisiøs, aktiv og med driv i livet. Velger aktivitet (Karriere/husarbeid/trening) fremfor sofasitting. (jeg er lik, og innså tidlig at jeg overhodet ikke gikk sammen med menn som manglet driv) - gode kommunikasjonsegenskaper, empati, og evne til å se to sider av en sak - aktiv, glad i trening, turer og utfordringer - matinteresse, både matlaging og restauranter - matcher meg når det gjelder behov for sosial omgang, gode samtaler, og egentid. - ikke religiøs, eller overtroisk, eller alternativ, på noen som helst måte - gi meg mye frihet og ikke være sjalu (beskriver egentlig mannen jeg har vært gift med i 10 år) Det jeg trudde var viktige krav (som flere over har nevnt), som ikke hadde noe å si; - samme politiske standpunkt. Vi står på ulik side, men har alltid gode diskusjoner og evnen til å se begge sider, da vi har de samme grunnverdiene. - praktisk flink, og den som alltid ordnet opp. Det ble raskt tydelig at det var jeg som kunne bruke drillen i forholdet, og jeg som kranglet på pris når handverkere ikke gjorde jobben. Anonymkode: 252ab...55f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Mann 30 Barneløs Ikke ha lyst på barn Ikke tro hun er sjefen i forholdet og kalle det for likestilling Ha ambisjoner Ikke være mannehater Anonymkode: cb2be...3b3
Svartfugl Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Kvinne 1. En som har orden på livet, fast jobb, ikke noe økonomisk tull, eller problemer med loven. 2. En som evner å ta hensyn, både til egne og andres behov. 3. En som kqn diskutere nyansert ig se at en sak kan ha flere sider. 4. Nysgjerrig og har lyst til å lære. 5. Viser omsorg for dem han er glad i. 6. Gjør noe med sine problemer framfor å klage og syte. 7 Naturligvis ikke narkoman eksnarkoman, alkoholiker eller alvorlige psykiske problemer han ikke gjør noe med. 8. Glad i å lage mat og å spise den. 9. Trives med å være i aktivitet. 10. Setter familien først.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Søker etter en jeg kan ha fine samtaler med det er alt Anonymkode: a2c91...8a0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 Mann 40 Ikke tatoveringer Ikke småhund Slank Ikke needy. Tåle at jeg har mine interesser som jeg bruker tid på, slik som jeg tåler at hun har sine interesser hun bruker tid på. Gjerne ønske et særbo forhold Anonymkode: 568a6...a2b
Gjest TheCatLady Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 Kvinne. -Snill, varm og god. -Synes at kommunikasjon er viktig og er ikke redd for å ta opp ting. Har egne meninger. -Ønsker å tilbringe tid sammen, men samtidig også ha behov for egentid. -Ikke altfor utadvendt og må ha folk rennende inn døra i tide og utide. -Ikke religiøs. -Respekterer meg og behandler andre med høflighet. -Gjerne interessert i mat og liker å lage mat, men det viktigste er at han setter pris på mat -Ingen rare dietter eller ekstremt fokus på sunnhet. -Være litt eventyrlysten og nysgjerrig på nye ting. -Liker kos og nærhet og da ikke bare når vi skal ha sex. -Ikke altfor A4 og konform. Ikke alt er må-kriterier, men ting jeg synes er viktig. Allikevel så vet man jo aldri når man treffer noen og faller for de.
Nymerïa Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 Kvinne i 40-årene -Familieorientert (dvs tar det som en selvfølge å ta ansvar for egne barn, ikke noe "hjelpe til" hjemme som om kona har det grunnleggende ansvaret og han er storsinnet hvis han gjør noe. Og stille opp for andre i familien som trenger hjelp, typisk foreldre med redusert helse.) -Ryddig økonomi -Beskjedent bruk av rusmidler -Sivilisert språk (jf. tilfellene her jeg leser om menn som kaller damene sine de mest vulgære ting i sinne og andre som mener det ikke er noen sak; jeg kunne ikke ha levd med noe sånt) -Det vil være et pluss at han har sympati for kvinnesaker, et minimum er at han ikke er abortmotstander eller snakker negativt om feminister -Tar miljøvern på alvor, vi som familie skal ikke være blant dem som ukritisk forurenser, vi kan ikke løse miljøproblemene men vi skal strekke oss langt for at vi ikke gjør dem verre. At han er trofast tar jeg som en selvfølge at alle mener er et kriterium.
Bunuel Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 Mann. Så lenge hun har humor og litt selvironi er man på god vei. Er ikke så kravstor.
Fjellgeita27 Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #17 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Ts her! Kvinne, 27! -Interessert i å være aktiv, men også kunne ha rolige dager. - sette meg/familien først og bidra i familien. - Være enig i at barn er noe en får når en er sikker på forholdet og ha like oppdragelses tanker. - At vi finner på ting ilag, men også kan ha frihet til å gjøre ting hver for oss. En selvfølge at han er tiltrekkende, ærlig, snill og mener nærhet/kos er viktig. Beskriver egentlig eksen 🙈 Endret 11. oktober 2020 av Fjellgeita27
AnonymBrukern Skrevet 11. oktober 2020 #18 Skrevet 11. oktober 2020 Kvinne her - ambisiøs og motivert til å gjøre det bra i livet. Samt god og kontrollert økonomi. Lappen selvfølgelig - må ha lyst på barn og ingen barn fra før av - ærlig/respektfull/familieorientert/ansvarlig og ikke minst selvsikker. Må ha en sterk personlighet som tåler motstand og av og til kan sette meg på plass da jeg er jæv vanskelig - når det gjelder utseende må han ha tatoveringer og mørke trekk (ikke blondiser). En høy og godt bygd mann, ikke tynn og spinkel - ikke religiøs og ikke en sosialist og ikke miljøfreak - må matche i senga. En som liker å ha sex ofte og prøve nye ting. En som liker mye kos ellers, jeg er klengete - ikke røyke/drugs/ drikke for mye og selvfølgelig bare ha det gøy sammen
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #19 Skrevet 11. oktober 2020 - Empati - Selvinnsikt - Samvittighet - Omtanke for mer enn 1 person Skorter det på dette så finnes det ikke håp. Anonymkode: 3408c...885
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #20 Skrevet 11. oktober 2020 Kvinne - empati - omsorgsfull - snill - morsom - bra hygiene - flink til å gjøre husarbeid - selvstendig - sosiale antenner Anonymkode: d667a...296
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå