Gå til innhold

Lesbisk, alltid jomfru?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amatørmessig? Jo, de fleste kvinner jeg har hatt sex med har vært hardhendte. Hvis det går sakte og forsiktig gir det meg ingenting. 

Anonymkode: 995ff...08b

Så du må bli gravet til blods hver gang? hmmm ja ja, det er din vagina...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Så du må bli gravet til blods hver gang? hmmm ja ja, det er din vagina...

Det skjedde bare en gang det 😉 antagelig var jeg ikke våt nok akkurat da. Har ikke opplevd det senere. Men det må gjøres hardt, ellers blir det kjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lesbisk og er ikke jomfru selv om jeg ikke har ligget med en mann. Jeg tenker definisjonen på sex er intimitet og å gjøre det godt for hverandre.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde bare en gang det 😉 antagelig var jeg ikke våt nok akkurat da. Har ikke opplevd det senere. Men det må gjøres hardt, ellers blir det kjedelig. 

Puuuh takk gudskjelov! Tenkte kanskje nå var det ei som ikke turte å si ifra og bare måtte godta ting... Du er jo ei råsara🤭

Til sammenligning liker også jeg å bli ronket så hardt at det skummer rundt kukhodet og klemmes så hardt at den blir blå.... en gang i blandt ja... bare for å få ut litt kåtskap😅

Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Puuuh takk gudskjelov! Tenkte kanskje nå var det ei som ikke turte å si ifra og bare måtte godta ting... Du er jo ei råsara🤭

Til sammenligning liker også jeg å bli ronket så hardt at det skummer rundt kukhodet og klemmes så hardt at den blir blå.... en gang i blandt ja... bare for å få ut litt kåtskap😅

Ingen fare 😜 jeg informerte om det fordi den jeg siterte skrev at man er jomfru inntil man har blitt penetrert av penis. Tror ikke de fleste er klar over at kvinner kan griseknulle hverandre hvis de vil 😅 

• Liker 1
Skrevet

Med det tankesettet kan jeg gifte meg med en kvinne, ha masse sex, bli gravid, føde, senere bli bestemor og oldemor, og fortsatt være jomfru når jeg dør. 

Anonymkode: 0aecc...9ce

• Liker 3
Gjest Lisa Rowe
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det ikke er samlele med penetrering, så hva er da definisjonen på sex; når slutter man å være jomfru?

Når man kysser en annens kjønnsorgan, når man sover sammen naken, når ei jente bruker en dildo for første gang alene på baderommet - ja, når slutter man å være jomfru ...?

Anonymkode: a8415...802

Før trodde man jo at jenter hadde en hinne (jomfruhinnen) som dekket skjedeåpningen og som revnet ved penetrering, og derfor var det vanlig å tenke at man mistet jomfrudommen når man ble penetrert og jomfruhinna sprakk. Det var ikke uvanlig for menn å be om legesjekk på potensielle koner for å forsikre seg om at hun enda hadde jomfruhinnen i takt og var "ren". Vi har jo senere funnet ut at jomfruhinnen absolutt ikke er det vi før trodde det var, og hele konseptet med jomfrudom faller litt fra hverandre når du tenker på dette. 

Jeg personlig anså meg selv som ikke lengre jomfru etter jeg hadde sex med en annen person for første gang. Å tenke at man må bli penetrert av en penis for å "miste jomfrudommen" blir hakket for homofobisk for min del. Man trenger hverken menn eller penetrering for å kunne ha sex.

Skrevet

Det heter ikke jomfruhinne lengre, det heter skjedekrans... Nettopp fordi folk holdt på den myten at det var en hinne i vaginaen...

Har hørt historier i VG ( i fjor?) der kvinner har solgt sin jomfrudom til menn, i stor tro på å få sprekke jomfruhinna...

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

...så, hvorfor sa du ikke ifra?... tviler litt på at de er så hardhendte som du sier, for det hørtes helt amatørmessig ut... de kjenner jo vaginaen som sin egen lomme🙄

Jeg har selv onanert til jeg har blødd da jeg var yngre. Hvorfor skal du fortelle en kvinne om hennes egen smerteterskel? Man kan ha vond sex uten å blå og bra sex på tross av at man blør. 

Anonymkode: 4a120...6e3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv onanert til jeg har blødd da jeg var yngre. Hvorfor skal du fortelle en kvinne om hennes egen smerteterskel? Man kan ha vond sex uten å blå og bra sex på tross av at man blør. 

Anonymkode: 4a120...6e3

Jeg fikk svar på det av hun jeg spurte...

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller ved hudsykdommer i underlivet slik at skjedeåpningen ikke skal tettes. 

Anonymkode: 73233...4bc

Det også. 

Anonymkode: 35b37...75d

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller noe kvinner med vaginisme bruker for å hjelpe dem med å klare å få til penetrering sammen med en partner ... 

Anonymkode: 2c509...21a

Det kan godt være. 

Anonymkode: 35b37...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...