Gå til innhold

Til dere med silikon, spørsmål...

Fremhevede innlegg

Gjest megmegmeg
Skrevet

Hei! Jeg skulle ringe inn til en klinikk å bestille en kosultasjon, der telefonsvareren sa at de hadde nå ferie, men kunne fortsatt motta henvisninger fra leger, så det var bare å sende det inn i mellom tiden.

Må man ha henvisning fra lege til å ta en brystoperasjon?

I så fall er det bare mødrene med henegpupper i en alder av 40 år som får denne henvisningen av lege eller er det sånne som meg som har slitt med utseende i hele mitt unge liv (23 år)?

Jeg skal ikke ha unger på en god stund av svært gode grunner og puppene jeg har passer ikke til størrelsen av kroppen.

Hvor lang tid det tar fra konsultasjon til operasjon? varierer sikkert, men hvordan var det for dere som har tatt operasjonen?

Tusen takk for svar.... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Medusa_*
Skrevet

Hei. Hadde nettop ei veninne som gjorde dette.. Trenger ikke noe fra legen, kan ta under ei uke om alt klaffer, med time og ledig tid.. Hopp i det:-) Lykke te..

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hei!

Nei tenger ikke henvisning fra lege. Fra konsultasjon til operasjon ventet jeg

ca 1 1/2 mnd. Det var på Nobel Clinic i Oslo.

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Heisann! :0)

Nei, man trenger ikke ha henvisning fra lege. Denne klinikken utførere sikkert flere typer inngrep, som f.eks. brokk, som krever henvisning fra lege dersom man skal få det billigere. Det er sikkert det de mener.

Jeg hadde en gang en dagbok som gav masse tips om BF, men den har visst forsvunnet siden det nye forumet ble opprettet. Jeg skal prøve å finne igjen det tapte, men dette er første dagen min på dette nye forumet, så jeg har ikke helt funnet frem enda ;0))

Hvis du har noen spm. om emnet så spør i vei. :0)) Jeg drev research ca 3 år før jeg gjennomgikk inngrepet (og det er svært viktig å tilegne seg mye kunnskap FØR man velger å ta steget!), så jeg mener å ha litt kunnskap om emnet.

Det anbefales at du går til minst 3 forskjellige klinikker/ Plastiske kirurger, før du bestemmer deg om hvem du vil "gå for"!

Endret for å si: Jeg ventet 2 mnd fra jeg bestilte konsultasjon. 2 uker etter konsultasjon. (Jeg bestilte operasjon samtidig som konsutasjon, for den kunne jeg alltids avbestille)

Lykke til!

klem,

CeeCee!

Endret av CeeCee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...