AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Har tatt en del blodprøver. Fikk svar av legen at blodprøvene var stort sett fine. Han ville jeg skulle komme tilbake innen 14 dager for utredning. Hvordan skal jeg tolke 'stort sett fine'. Er litt forvirret av dette svaret. Anonymkode: a8c46...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Hvordan skal noen her vite det? Du får helt sikkert et tydeligere svar om 14 dager når du kommer tilbake. Anonymkode: 8c819...086
Gjest theTitanic Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 At ikke alle er fine, men greit nok bortsett fra noe småplukk. Kort sagt: du dør ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal noen her vite det? Du får helt sikkert et tydeligere svar om 14 dager når du kommer tilbake. Anonymkode: 8c819...086 Hvordan hadde du tolket stort sett fine da? Det er det som er spørsmålet her..Betyr stort sett fine at alle prøve var fine, eller skal jeg tolke det som noen var ikke helt? Anonymkode: a8c46...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, theTitanic skrev: At ikke alle er fine, men greit nok bortsett fra noe småplukk. Kort sagt: du dør ikke. Takk for svar. Du tolket det som meg. Å ja, jeg dør nok ikke denne måneden ihvertfall Anonymkode: a8c46...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hadde du tolket stort sett fine da? Det er det som er spørsmålet her..Betyr stort sett fine at alle prøve var fine, eller skal jeg tolke det som noen var ikke helt? Anonymkode: a8c46...43a Man kan vel si det sånn at hvis alle prøvene var fine, så ville han kanskje sagt «alle prøvene var fine». Men 14 dager er langt fram, hadde det vært noe veldig bekymringsfullt ville du fått ny time med en gang. Anonymkode: 8c819...086
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tatt en del blodprøver. Fikk svar av legen at blodprøvene var stort sett fine. Han ville jeg skulle komme tilbake innen 14 dager for utredning. Hvordan skal jeg tolke 'stort sett fine'. Er litt forvirret av dette svaret. Anonymkode: a8c46...43a Det betyr nok at de fleste prøvene er helt fine, men at det er noen av prøvene som er utenfor referanseområdet. Anonymkode: bb325...f5f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå