Gå til innhold

Vondt i rompa av bind

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere enn meg som får smerter inni analen av å bruke bind? Kjenner det spesielt når jeg må på do.. Vet ikke om det er fordi bindet kanskje presser seg litt for mye oppi rompa? 

Anonymkode: a4082...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bindet mitt ligger ikke oppi rompa 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d4923...aab

• Liker 4
Skrevet

Nei, har ikke opplevd dette. 

Anonymkode: 9ff61...5f8

• Liker 2
Skrevet

Det er vanlig å ha mer smerter ved avføring når man har mens, jeg har det selv om jeg nesten bare bruker tampax.  Har med hormoner og slikt å gjøre. 

Anonymkode: e7ddf...22b

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som får smerter inni analen av å bruke bind? Kjenner det spesielt når jeg må på do.. Vet ikke om det er fordi bindet kanskje presser seg litt for mye oppi rompa? 

Da tror jeg du har tatt på bindet feil...

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bind skal ikke opp i rompa 😳

Ikke uvanlig å være utrolig i magen under mensen. Men om det brukes riktig, skal det ikke kunne være bindet sin feil.

Anonymkode: 5c3a2...e72

Skrevet (endret)

Hvordan i all verden legger du bindet hvis du klarer å få vondt i rompa..? 

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 2
Skrevet

Ja! Det verste var når jeg ble svett og bindet ble fuktig, da løsnet det fra trusen og så bevegde det seg slik at det lå i sprekken og irriterte! Men jeg hadde ikke vondt oppi analen da, bare mellom skinkene... skjedde som regel bare når jeg brukte nattbind da, nå bruker jeg bare kopp så jeg slipper heldigvis det problemet.

Anonymkode: 939f0...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...