AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Flere enn meg som får smerter inni analen av å bruke bind? Kjenner det spesielt når jeg må på do.. Vet ikke om det er fordi bindet kanskje presser seg litt for mye oppi rompa? Anonymkode: a4082...0cf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Bindet mitt ligger ikke oppi rompa 🤷🏼♀️ Anonymkode: d4923...aab 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Nei, har ikke opplevd dette. Anonymkode: 9ff61...5f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Det er vanlig å ha mer smerter ved avføring når man har mens, jeg har det selv om jeg nesten bare bruker tampax. Har med hormoner og slikt å gjøre. Anonymkode: e7ddf...22b 3
Mezzosoprena Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som får smerter inni analen av å bruke bind? Kjenner det spesielt når jeg må på do.. Vet ikke om det er fordi bindet kanskje presser seg litt for mye oppi rompa? Anonymkode: a4082...0cf Da tror jeg du har tatt på bindet feil... 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som får smerter inni analen av å bruke bind? Kjenner det spesielt når jeg må på do.. Vet ikke om det er fordi bindet kanskje presser seg litt for mye oppi rompa? Anonymkode: a4082...0cf Bind skal ikke opp i rompa 😳 Ikke uvanlig å være utrolig i magen under mensen. Men om det brukes riktig, skal det ikke kunne være bindet sin feil. Anonymkode: 5c3a2...e72
GammelKaktus Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Hvordan i all verden legger du bindet hvis du klarer å få vondt i rompa..? Endret 4. oktober 2020 av FrøkenMånestråle 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 Ja! Det verste var når jeg ble svett og bindet ble fuktig, da løsnet det fra trusen og så bevegde det seg slik at det lå i sprekken og irriterte! Men jeg hadde ikke vondt oppi analen da, bare mellom skinkene... skjedde som regel bare når jeg brukte nattbind da, nå bruker jeg bare kopp så jeg slipper heldigvis det problemet. Anonymkode: 939f0...66b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå