Gå til innhold

Norsk rap-miljø; bekymringsverdig?


Superlammet

Anbefalte innlegg

VG skriver..

Det jeg reagerer på er narkotikadommene. Når mennene bak rap-miljøet i Norge blir tatt for å smugle store mengder narkotika blir jeg bekymret. Betyr dette at ungdom i disse miljøene lettere kan skaffe seg narkotika innad i miljøet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dum Perignon

Stoff er lett tilgjengelig for de fleste, hvis de vil. Jeg for min del er mer bekymret for at det faktisk følger rap med enkelte av de kriminelle miljøene - det er en gjennomgående tragisk musikksjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå sitter jo både David Toska og "34-åringen" inne da... Resten er jo opptatt med platelanseringer og konserter, og det er jo flere som skal gi ut soloalbum på PI fremover, så tror ikke de har tid til så mye annet enn å røyke seg en rev innimellom slagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt tragisk når Norske rap-artister gjør alt for å ligne på heltene sine fra ghettoene i USA. De prøver å lage seg et skikkelig badboy image for å få mest mulig cred. Patetisk når de stapper videoene sine fulle av halvnakne damer og gangbangertyper bare fordi Snoop, 50 cent og de andre store gutta gjør det samme..... hva med å heller være litt originale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å lage og produsere musikk er også en jobb. Når sånne som dere blir provosert av musikk så viser det bare at artistene har gjort en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når sånne som dere blir provosert av musikk så viser det bare at artistene har gjort en god jobb.

Det hadde vært riktig, hvis det var musikken folk ble provosert av, og ikke den åndssvake oppførselen til utøverne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi hadde lov og rett til denslags avgjørelser og ikke sånne folkemengder som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så kan folkemengder som oss ytre sin mening nokså fritt i dette landet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Cast heter visst egentlig Geir Kristiansen :grine2:

Ja, han måtte vel ha et navn, men Kristiansen høres så lite "rappete" ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cast heter visst egentlig Geir Kristiansen  :grine2:

Ja, han måtte vel ha et navn, men Kristiansen høres så lite "rappete" ut  :ler:

Du skulle bare visst hva Varg Vikernes egentlig het... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...