Gå til innhold

Menn og kvinnelige orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på å bidra til din nytelse og være ansvarlig for din orgasme.

Dere får klage så mye dere vil, det forandrer ingenting. Menn vil ikke ha egoistiske damer.

Anonymkode: 41d6e...a39

Hva mener du med det egentlig? Å bidra til nytelse og å bidra til orgasme er jo ganske det samme. Å være ansvarlig for noens orgasme er tilnærmet umulig, da kvinnen nesten må ville det selv (I enkelte tilfeller kan vel kvinner får orgasme uten å ville det selv, da). 

Utfordringen er vel at man har ulik terskel for når det begynner å bygge seg opp og av hva. For eksempel så kommer ikke jeg av penetrerlng. Jeg kommer heller ikke enkelt av klitoris stimuli. Er klar over at de fleste nok får orgasme lettere enn meg, og jeg "krever" ikke noe særlig mer av min mann at han lyster etter meg og finner glede i min kropp de sjeldne gangene vi har samleie. Det er godt å bli slokket, men har lite for seg når mannen må holde på "der nede" i 40 - 60minutter for at jeg skal komme. Da lar vi heller være. Konsekvensen er jo sjeldne og relativt korte samleier.

Anonymkode: af470...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann (kjæreste/elsker, litt vanskelig å definere) er mer opptatt av min(e) orgasme(r) enn sin egen. Han sier det får han til å føle seg mandig og han elsker det. Men jeg elsker også å gi han nytelse, det er gjensidig og en vinn-vinn situasjon, vi føler oss begge bra. Jeg liker ikke å si at noen har ansvar for orgasmene, det er bare en veldig hyggelig konsekvens av god sex for begge, men for god sex kreves det at begge er aktive og vil gi den andre noe. For min mann gir det han så mye å se at jeg nyter at han har sagt han foretrekker det framfor sin egen orgasme anytime. Men som sagt så er sex for meg en gjensidig greie, jeg vil ikke nyte hvis han ikke nyter og vice versa. 

Anonymkode: 3e959...a89

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir gjerne uten å få orgamse, rir gjerne til han spruter. Tar ikke lang tid :) Suger gjerne til han kommer også :) 

Alt handler om hva man føler for, jeg vil gjøre min mann fornøyd. Det tilfredstiller meg.

Vi er som to dråper vann i væremåten, den dagen jeg treffer en kvinne som elsker å gi like mye som meg, kan kirkeklokkene bare kime så mye de vil. Sex uten orgasme blir som å sende opp en rakett uten hyl og lysglimmer😍😘🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...