Gå til innhold

Hvorfor er du våken nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove, sliter med insomni, 

Pluss har jeg ligget våken i så mange timer at jeg straks begynner bli ganske sulten. 
for lat til å reise meg. Har heldigvis en hund i senga her med meg som snorker, lyden av st hunden sover gir meg en følelse av ro ❤️ 

Hvorfor er du våken?

Anonymkode: 7bf9d...ec4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen jobber natt?

• Liker 1
Skrevet

Eller ligger vi alle her i senga i mørket og trykker tryller trykker på tlf 😂

• Liker 4
Skrevet

Fordi jeg har spasmer i bena. Det er utrolig smertefullt, så søvn virker som en uoppnåelig drøm...

Anonymkode: 7b81d...f01

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har spasmer i bena. Det er utrolig smertefullt, så søvn virker som en uoppnåelig drøm...

Ånei 😩 Jeg har restless legsyndrome, er det noe av det samme??

• Liker 2
Skrevet

Ble vekket av barnet som var tørst. Nå blåser det sånn ute at jeg ikke får sove igjen.

Anonymkode: 36c35...621

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble vekket av barnet som var tørst. Nå blåser det sånn ute at jeg ikke får sove igjen.

Anonymkode: 36c35...621

Ja herregud blåser her også!! Har soverommet øverst i et trehus, knirker overalt 🙈

• Liker 1
Skrevet

Lakenskrekk.

Anonymkode: 09e7d...406

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bekymret over barnet mitt, og tenker en del på hvor tilfeldig det er at livet ble som det ble.

Anonymkode: 123aa...e8f

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er bekymret over barnet mitt, og tenker en del på hvor tilfeldig det er at livet ble som det ble.

Anonymkode: 123aa...e8f

Dype tanker på mørke natta ❤️ 
håper det går bra med barnet ditt, hvor enn barnet ditt er ❤️ livet er kanskje tilfeldig, men det klarte like vell å skape meg, deg, og barnet ditt ❤️ og alle andre vi er glade i!

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lakenskrekk.

Anonymkode: 09e7d...406

Huff det er kjipt 🙈❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg er deprimert og syns livet hittil har vært veldig vanskelig. Vet ikke om det noen gang kommer til å bli bra. Ligger og gråter, og føler også mye på angst, men er så trøtt så håper jeg sovner snart.

Anonymkode: f68a6...c4b

Skrevet

Er 38 uker gravid. Våkner bare jeg beveger meg litt i senga pga alt gjør vondt. 

Anonymkode: 3a349...d16

• Liker 3
Skrevet

Nettopp pult. 

Anonymkode: a97c5...665

• Liker 2
Skrevet

Jeg er våken nå på grunn av at i de siste månedene så har jeg våknet alt fra 5-20 ganger på natten.... Den gode dype søvnen er ett kapittel jeg har lagt bak meg. 

Anonymkode: 370af...785

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ånei 😩 Jeg har restless legsyndrome, er det noe av det samme??

Egentlig ikke. Det er ikke et behov for/en trang til å bevege bena, det er ben som vris i de mest absurde posisjoner og som samtidig kastes vilt rundt. Periodic limb movement disorder heter det. Jeg er hardt rammet, men jeg har en god natt i natt, for det er bare bena nå og de starter heller ikke opp for fullt før jeg nesten sovner. Ofte er det hele kroppen unntatt hodet og hele natta uavhengig av (nesten-)søvn. 

Gjest FemaleFuryFancies
Skrevet (endret)

Slettet av bruker.

Endret av FemaleFuryFancies
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er deprimert og syns livet hittil har vært veldig vanskelig. Vet ikke om det noen gang kommer til å bli bra. Ligger og gråter, og føler også mye på angst, men er så trøtt så håper jeg sovner snart.

Anonymkode: f68a6...c4b

Det er ikke noe godt å ha det slik :( Jeg føler med deg, slike netter er helt grusomme! Hvis det ikke kommer til å bli bra, så kan det vell ikke bli verre? Det kan føles helt håpløst når man er midt i det, blir som en svart sky over hodet tåler ut alt håp. Det er lov å være trist i kveld ❤️ kanskje bare prøve på et lite håp, at du kanskje føler deg litt bedre når du våkner i morgen? Så skal du få lov til at denne kvelden/natten bare suger dritt!! 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 38 uker gravid. Våkner bare jeg beveger meg litt i senga pga alt gjør vondt. 

Anonymkode: 3a349...d16

Har hørt at søvn er vanskelig under graviditeten... har du noe sånn gravid pute da? Jeg kan ingenting dessverre! Når har du termin? Er du langt på vei liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...