Gå til innhold

Puppesvette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder mildt sagt på å bli gal av svette under puppene. Det hjelper ikke uansett hvilken bh jeg bruker, svetten renner, og det er så vanvittig ubehagelig. Om jeg har det travelt på jobb må jeg flere ganger gå på toalettet for å tørke meg under. I sommer har det vært et rent helvete. Merkelig nok har jeg ikke fått sår eller utslett, men det er sikkert fordi jeg er så kjapp med å tørke. Jeg er i midten av 20 årene og har selvsagt store pupper som henger.... Er det noe jeg kan bruke under som hindrer det i å svette så mye? Jeg har prøvd med deodorant men det har jo ingen effekt. Heldigvis er det luktfritt. 

Og ja jeg har tilpasset bh fra undertøysbutikk, bruker riktig størrelse... Blir snart gal. Er irriterende når jeg går hjemme uten bh, jeg elsker jo å gå uten men må jo tørke med jevne mellomrom. Jeg svetter generelt lett alle steder. 

Noen råd? Jeg har planer om brystløft men om det letter nok på henget til at jeg slipper denne svetten, vet jeg ikke. Jeg vil jo ikke ha pupper som står rett ut heller, men hadde vært fint å ikke hatt hud mot hud der.... 

Anonymkode: 85a71...ebd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge bind under bh'en. 

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd Stop24 deodorant? Det hjalp meg godt ☺️

Anonymkode: d9009...da1

• Liker 1
Skrevet

1. Slanke deg?

2. Bruke en sportsbh som løfter mer enn vanlig.

Svetten kommer av at det ikke blir ventilert. Hud mot hud og varme er lik svette.

Anonymkode: 60881...2ac

Skrevet
2 minutter siden, Rayo skrev:

Kan legge bind under bh'en. 

Det kan funke. I sommer brukte jeg å legge under tørkepapir når jeg var jobb, men måtte jo bytte etter bare en halvtime, så hjalp egentlig ikke. Takk for tips. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Stop24 deodorant? Det hjalp meg godt ☺️

Anonymkode: d9009...da1

Skal definitivt prøves ut! Takk! 

Skrevet

1. Slanke deg?

2. Bruke en sportsbh som løfter mer enn vanlig.

Svetten kommer av at det ikke blir ventilert. Hud mot hud og varme er lik svette.

Anonymkode: 60881...2ac

Puppesvette har jeg slitt med helt siden jeg fikk pupper i en alder av 12 år og jeg har vært normalvektig hele livet. Jeg har prøvd med sports bh men har ikke funnet en som holder puppene ordentlig oppe og som i tillegg sitter behagelig. Jeg vil jo ikke gå med korsett dag ut dag inn. 

• Liker 2
Skrevet

Har brukt deodorant under i 14 år, greier meg ikke uten. Svetter lite ellers på kroppen, men under puppene blir jeg svett med en gang, å det begynner å lukte med en gang. Dusjer hver dag å skyller bh’en hver kveld.  

Anonymkode: 18385...8f5

Skrevet

Har brukt deodorant under i 14 år, greier meg ikke uten. Svetter lite ellers på kroppen, men under puppene blir jeg svett med en gang, å det begynner å lukte med en gang. Dusjer hver dag å skyller bh’en hver kveld.  

Anonymkode: 18385...8f5

Bra det fungerer for deg. Dessverre fungerer ikke deodorant for meg. :( Heldigvis lukter det ikke da, og jeg kan bruke samme bh i en uke før den begynner å lukte, men ubehaget er jo der likevel.... Det minner ikke om svette egentlig med tanke på at det ikke lukter, men det er jo akkurat som svette. 

Skrevet

Stop24 og engangservietter fra apoteket. 

Anonymkode: 8664b...7ca

Skrevet

du får ta brystreduksjon som svært mange gjør idag, meg inkludert.

Anonymkode: 2e6ea...ec5

Skrevet

Aluminiumklorid virker i allefall utmerket mot sterk svette i armhulene. 

Anonymkode: 66d1e...74d

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du får ta brystreduksjon som svært mange gjør idag, meg inkludert.

Anonymkode: 2e6ea...ec5

Liker størrelsen på brystene mine, blir ikke annet enn brystløft når jeg får mulighet til det. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aluminiumklorid virker i allefall utmerket mot sterk svette i armhulene. 

Anonymkode: 66d1e...74d

Skal prøves ut, takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...