AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Mine sønner i tenårene har fotvorter. Jeg har forsøkt å behandle disse over flere år, men de går ikke bort(kanskje 4 år). Vi har prøvd etsemiddel og skavet av med kniv og frysebehandling ukentlig. Er det noen som har tips til behandling? Guttene har ikke smerter, men vorter er jo smittsomt, så jeg ønsker ikke å få det😣 Anonymkode: 71459...43c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Min sønn slet også med fotvorter og de spredde seg utover. Vi prøvde også alt av remedier som fantes på apoteket og en haug med kjerringråd. Legen sa at de måtte skjæres bort og siden det var over så store områder så var det ikke aktuelt. Tror vi holdt på i en 4-5 år. Plutselig så forsvant de og da forsvant de på noen dager, helt snålt. Det var i en periode vi hadde gitt opp og ikke behandlet med noe, så det var vel kroppen som endelig klarte å bekjempe viruset. Det er noe skikkelig herk og virkelig vanskelig å bli kvitt. Heldigvis så ble ingen andre i familien smittet. Jeg slet også med vorter som barn og de gikk også bort av seg selv, lot seg ikke påvirke av noen behandling. Anonymkode: f5d9c...ed3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har også slitt med fotvorter et helt liv og har prøvd ALT inkludert en liten formue i frysing hos lege og det hjalp ingenting. Så plutselig etter lang tid forsvant de bare uten at jeg gjorde noe for det. I skrivende stund er de helt borte, men jeg forventer at de dukker opp igjen før eller siden. Det ligger visst i kroppen og kan bryte ut når det vil hele livet. Er visst bare noe en må leve med er min erfaring. Anonymkode: c3496...381
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Eplesidereddik! Fukt en pad/bomullsdott, og fest den over vorten gjennom natten. Det stinker, men det tar livet av vortene. Når du ser sorte prikker i vortene, så kan du forsøke å dra de ut med pinsett. (Det er røttene. Får du ut alle, så forsvinner resten av seg selv) Anonymkode: 61134...db5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå