AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Har to spørsmål til dere som har sibirkatt -Røyter de mye? -Hva er deres erfaring med allergikere? (Vet det aldri er noen garanti) Anonymkode: 673bf...e0b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har to spørsmål til dere som har sibirkatt -Røyter de mye? -Hva er deres erfaring med allergikere? (Vet det aldri er noen garanti) Anonymkode: 673bf...e0b De røyter ikke så mye synes jeg, vi har to stk. og er nøye med å gre dem. Det kan bli litt hår på stueteppet i perioder, men helt overkommelig. Jeg er allergisk mot hund og katt, men tåler sibirkatten. Før vi bestemte oss for å få sibirkatt, dro vi på besøk i et testhjem med to sibirkatter. Det gikk fint, jeg hadde så å si ikke symptomer. Var veldig spent da vi etter hvert skulle besøke et kull med sibirkattunger, men det gikk også smertefritt. Jeg merket bittelitt symptomer da katten var liten - visstnok er kattungepels mest allergifremkallende, da katten ble voksen forsvant det lille som var. Men dette vil være veldig individuelt. Anbefaler alle allergikere som vurderer sibirkatt å besøke testhjem først! Anonymkode: 4ef7e...2fb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: De røyter ikke så mye synes jeg, vi har to stk. og er nøye med å gre dem. Det kan bli litt hår på stueteppet i perioder, men helt overkommelig. Jeg er allergisk mot hund og katt, men tåler sibirkatten. Før vi bestemte oss for å få sibirkatt, dro vi på besøk i et testhjem med to sibirkatter. Det gikk fint, jeg hadde så å si ikke symptomer. Var veldig spent da vi etter hvert skulle besøke et kull med sibirkattunger, men det gikk også smertefritt. Jeg merket bittelitt symptomer da katten var liten - visstnok er kattungepels mest allergifremkallende, da katten ble voksen forsvant det lille som var. Men dette vil være veldig individuelt. Anbefaler alle allergikere som vurderer sibirkatt å besøke testhjem først! Anonymkode: 4ef7e...2fb Hvor sterk er allergien din mot hund og katt? Tenker det er stor forskjell på de som kun får kløe i øynene og de som får astmasymptomer Anonymkode: cb11e...cfd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor sterk er allergien din mot hund og katt? Tenker det er stor forskjell på de som kun får kløe i øynene og de som får astmasymptomer Anonymkode: cb11e...cfd Har sterk allergi mot spesielt hund. Anonymkode: 4ef7e...2fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå