GammelKaktus Skrevet 26. oktober 2020 #41 Skrevet 26. oktober 2020 På 23.10.2020 den 15.53, AnonymBruker skrev: Hvor vasker du dokosten din da? Anonymkode: 95322...01e Min står i klor, når den blir ekkel kaster jeg min, ja ikke miljøvennlig men sånn er det.
AndreasBR Skrevet 26. oktober 2020 #42 Skrevet 26. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg bodde faktisk hos en som kasta dokosten, beholderen og alt som hører til i oppvaskmaskinen som at det var den mest naturlige ting i verden. Dokosten matcha jo resten må vite, og kosta visstnok 2000,-. Mat og drikke ble ikke tilberedt eller spist med hans kjøkkenredskaper frem til jeg flytta ut for å si det sånn. Bor ikke der nå lengre for å si det sånn, og hos oss kjøpes det en billig variant som byttes ut etterhvert. Anonymkode: 795c0...943 Du har egen vaskemaskin for truser også ? Kan jo hende at det er noen basiller på trusen når du vasker den. Tenk om du vasker et håndkle samtidig. Eller sokker. Eller t-skjorter etterpå! Men ja, jeg ville aldri puttet dokosten i oppvaskmaskinen, det er ganske nasty
SnartMammaLykke Skrevet 26. oktober 2020 #43 Skrevet 26. oktober 2020 Hva faen? Æsj😂😂😂😂😂😂 Det koster 10 kr for en ny en på IKEA
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #44 Skrevet 26. oktober 2020 Altså ; hvor vanskelig kan det være? Ha litt dovask nedi do, la kosten stå der noen minutter. Spyl ned mens kosten står der og kosten er fin . Den trenger da ikke steriliseres! Ingen skal spise med den eller vaske stuebordet med den. Og den blir skitten når man bruker den igjen . Anonymkode: 0e082...211
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #45 Skrevet 26. oktober 2020 4 minutter siden, AndreasBR skrev: Du har egen vaskemaskin for truser også ? Kan jo hende at det er noen basiller på trusen når du vasker den. Tenk om du vasker et håndkle samtidig. Eller sokker. Eller t-skjorter etterpå! Men ja, jeg ville aldri puttet dokosten i oppvaskmaskinen, det er ganske nasty Nå spiser og tilbereder man ikke mat av/på klærne da, sånn som man gjør av de tingene som normalt kommer ut av oppvaskmaskinen. Stor forskjell der, gitt. Håndklær og undertøy går sammen på 60 grader her, resten sorteres som farget eller hvitt - uavhengig av om det finnes bremsespor eller ikke. 🤗 Anonymkode: 795c0...943
Gjest Skrevet 26. oktober 2020 #46 Skrevet 26. oktober 2020 Tråden er ryddet på innlegg skrevet på språk som ikke er tillatt på forumet. Anki, mod
AndreasBR Skrevet 26. oktober 2020 #47 Skrevet 26. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå spiser og tilbereder man ikke mat av/på klærne da, sånn som man gjør av de tingene som normalt kommer ut av oppvaskmaskinen. Stor forskjell der, gitt. Håndklær og undertøy går sammen på 60 grader her, resten sorteres som farget eller hvitt - uavhengig av om det finnes bremsespor eller ikke. 🤗 Anonymkode: 795c0...943 Nei det er sant. Men du skal jo ha på deg klærne. Nei, jeg tror nok jeg er enig i at det er supernasty... Fysj, man vasker ikke en slik kost i oppvaskmaskinen.. Går på 60 grader ja 😄 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #48 Skrevet 26. oktober 2020 Det er neppe skadelig å vaske en toalettbørste i oppvaskmaskinen. Om ikke temperaturen tar knekken på evt bakterier så vil jeg tro vaskemidlene gjør det. Likevel er det en utrolig ubehagelig tanke og noe jeg aldri kunne funnet på å gjøre. Anonymkode: 80ec3...668 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #49 Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, AndreasBR skrev: Nei det er sant. Men du skal jo ha på deg klærne. Nei, jeg tror nok jeg er enig i at det er supernasty... Fysj, man vasker ikke en slik kost i oppvaskmaskinen.. Går på 60 grader ja 😄 Nei, men da er vi enige! 🤣 Var sjokkskada i lang tid etter å ha funnet dokosten i oppvaskmaskinen 😅 Anonymkode: 795c0...943 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #50 Skrevet 26. oktober 2020 2 hours ago, FrøkenMånestråle said: Min står i klor, når den blir ekkel kaster jeg min, ja ikke miljøvennlig men sånn er det. Klor binder seg til stoffer som møkk og danner ufarlige stoffer. Så miljøvennligheten trenger du ikke å bekymre deg om, sånn til husholdningsbruk i veldig liten skala. Anonymkode: 82173...d5d
GammelKaktus Skrevet 26. oktober 2020 #51 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klor binder seg til stoffer som møkk og danner ufarlige stoffer. Så miljøvennligheten trenger du ikke å bekymre deg om, sånn til husholdningsbruk i veldig liten skala. Anonymkode: 82173...d5d Tenkte mer på at de blir relativt raskt kastet her i hus.
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2020 #52 Skrevet 28. oktober 2020 På 26.10.2020 den 11.03, AndreasBR skrev: Du har egen vaskemaskin for truser også ? Kan jo hende at det er noen basiller på trusen når du vasker den. Tenk om du vasker et håndkle samtidig. Eller sokker. Eller t-skjorter etterpå! Men ja, jeg ville aldri puttet dokosten i oppvaskmaskinen, det er ganske nasty Spiller ingen rolle om truser vaskes i vaskemaskinen, jeg spiser ikke av klærne mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå