AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Har en PT jeg er supertent på😅💦 Han er naturligvis hyggelig, imøtekommende og flink når vi trener. Skjønner det er jobben hans. Er det innafor å gi noen hint ? Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 La nå mannen gjøre jobben sin i fred uten å bli seksuelt trakassert. Anonymkode: c8b90...8f4 17
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Det er bare en PT, selvfølgelig kan du det. Det er ikke noe etiske problemer knyttet til en utdanning du kan ta som brev kurs. Anonymkode: 924fb...b64
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare en PT, selvfølgelig kan du det. Det er ikke noe etiske problemer knyttet til en utdanning du kan ta som brev kurs. Anonymkode: 924fb...b64 Litt mer enn noen brevkurs vel;) Forslag til hvordan jeg går frem ?😅 Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en PT jeg er supertent på😅💦 Han er naturligvis hyggelig, imøtekommende og flink når vi trener. Skjønner det er jobben hans. Er det innafor å gi noen hint ? Anonymkode: 86b57...8e6 Skal du trene med han lenge, og vil du takle å måtte trene i nærheten av han hvis han ikke er interessert? Anonymkode: a95a5...875
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal du trene med han lenge, og vil du takle å måtte trene i nærheten av han hvis han ikke er interessert? Anonymkode: a95a5...875 Nei det er akkurat det! Skal trene med han lenge og dør av skam (må slutte!) hvis han avviser meg. Men merker godt kjemi. Tror nok han liker meg litt ekstra, men vil sikkert være profesjonell. Anonymkode: 86b57...8e6
petterm Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare en PT, selvfølgelig kan du det. Det er ikke noe etiske problemer knyttet til en utdanning du kan ta som brev kurs. Anonymkode: 924fb...b64 Mulig det er forskjell på de forskjellige treningssenterne, men jeg vil tro de fleste senterne har etiske retningslinjer som sier man ikke skal involvere seg med kundene. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Er det ikke bare å bytte senter da? Er ikke som om det er arbeidsplassen din. Ligget med to pt, den ene etter jeg begynte å trene et annet sted. Anonymkode: df7e6...48a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er akkurat det! Skal trene med han lenge og dør av skam (må slutte!) hvis han avviser meg. Men merker godt kjemi. Tror nok han liker meg litt ekstra, men vil sikkert være profesjonell. Anonymkode: 86b57...8e6 Tenk på at fyren har en heil haug med hyggelige, fine damer som kunder. Han er også omgitt av veltrente, pene damer hver dag. Det er også jobben hans å være hyggelig mot kundene og tilpasse seg dem og få god kjemi. Anonymkode: c8b90...8f4 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: La nå mannen gjøre jobben sin i fred uten å bli seksuelt trakassert. Anonymkode: c8b90...8f4 Seksuelt trakassert ? Har vel ikke tenkt å gå så hardt frem. Tipper de fleste menn tåler noen hint uten å føle seg trakassert. Jeg har da sosiale antenner og trekker meg tilbake hvis jeg føler meg avvist. Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Nei det er ikke innafor. Det er pinlig og flaut. I tillegg skikkelig barnslig. Samma greia med folk som er tent på psykologen, massøren, fysioterapeuten osv. Dritkleint for de som faktisk utøver et yrke. Hold deg unna! Anonymkode: f2757...3c1 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Seksuelt trakassert ? Har vel ikke tenkt å gå så hardt frem. Tipper de fleste menn tåler noen hint uten å føle seg trakassert. Jeg har da sosiale antenner og trekker meg tilbake hvis jeg føler meg avvist. Anonymkode: 86b57...8e6 Du eier faktisk ikke sosiale antenner. Anonymkode: f2757...3c1 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenk på at fyren har en heil haug med hyggelige, fine damer som kunder. Han er også omgitt av veltrente, pene damer hver dag. Det er også jobben hans å være hyggelig mot kundene og tilpasse seg dem og få god kjemi. Anonymkode: c8b90...8f4 Ja, tenker akkurat sånn. Han er kjekk og veltrent (naturligvis), men spørsmålet mitt er om det er innafor å gi noen hint til sin PT ? Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #14 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du eier faktisk ikke sosiale antenner. Anonymkode: f2757...3c1 Ok, kan du utdype det litt? Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #15 Skrevet 3. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare en PT, selvfølgelig kan du det. Det er ikke noe etiske problemer knyttet til en utdanning du kan ta som brev kurs. Anonymkode: 924fb...b64 Sjukt å si noe sånn. Etiske regler gjelder i alle profesjonelle arbeidsforhold. I tillegg er det retningslinjer for diverse sentre. Anonymkode: f2757...3c1 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #16 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, kan du utdype det litt? Anonymkode: 86b57...8e6 Du er blåst som i det hele tatt tenker tanken. Antennene er borte. Nada. Anonymkode: f2757...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #17 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er blåst som i det hele tatt tenker tanken. Antennene er borte. Nada. Anonymkode: f2757...3c1 Blåst? Hvorfor sier du det Tenker det faktisk litt annerledes med en PT enn fastlegen. Kanskje fordi PT’en ikke har de samme etiske retningslinjene? Men for all del, har full respekt for yrket. Vike bare høre om det er noen med erfaring. Si at single finner hverandre, relasjonen er PT /kunde. Han har vel ikke fått sparken for å innlede et forhold med en kunde? Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #18 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare å bytte senter da? Er ikke som om det er arbeidsplassen din. Ligget med to pt, den ene etter jeg begynte å trene et annet sted. Anonymkode: df7e6...48a Han er veldig flink, så vil ikke bytte i utganspunktet. Fikk dere kontakt før du sluttet hos han? ;) Anonymkode: 86b57...8e6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #19 Skrevet 3. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blåst? Hvorfor sier du det Tenker det faktisk litt annerledes med en PT enn fastlegen. Kanskje fordi PT’en ikke har de samme etiske retningslinjene? Men for all del, har full respekt for yrket. Vike bare høre om det er noen med erfaring. Si at single finner hverandre, relasjonen er PT /kunde. Han har vel ikke fått sparken for å innlede et forhold med en kunde? Anonymkode: 86b57...8e6 Nei du viser at du har null respekt for hans profesjonalitet. Seksualisering av PT, bartendere, servitører, massører m.m er blåst. Alle mennesker i profesjonelle yrker må selvfølgelig forholde seg til etikk, og det å ha en kunde som prøver seg setter denne personen i en vanskelig etisk situasjon. Du kan risikere at PT’en trekker seg fra videre samarbeid. Noe mer forklaring av dette er bortkastet etter min mening. Hvis ikke du har vett til å skjønne det, så får du bare være blåst videre. Anonymkode: f2757...3c1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #20 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det er akkurat det! Skal trene med han lenge og dør av skam (må slutte!) hvis han avviser meg. Men merker godt kjemi. Tror nok han liker meg litt ekstra, men vil sikkert være profesjonell. Anonymkode: 86b57...8e6 Da ville jeg ikke gjort noe! En god PT vokser ikke på trær. Kos deg med den gode kjemien og gled deg til timene deres😀 Trener jevnlig med en hunk av en PT selv og vi har veldig god kjemi også når vi møtes tilfeldig ute. Men ofrer ikke treningen med han for det som kan være en liten fling. Anonymkode: a95a5...875
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå