Gå til innhold

Forhold med treg start / laber interesse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje feil å poste inne på singelgruppen, men jeg prøver - vi har jo ikke vært single bestandig ;).

Er det noen som har opplevd å havne i et forhold til tross for en treg start/laber interesse til å begynne med? At du har tenkt du er uinteressert eller trodd den andre parten var det, men så ble det dere til slutt likevel?

(Selv ble jeg gift men jeg traff via nettdating, og jeg fikk egentlig en nedtur på første date, både når det gjaldt personlighet og utseende. Men han var så "på", så han klarte å sjarmere meg til slutt. Skilt nå - så jeg burde sikkert ha lyttet til den opprinnelige magefølelsen.)

Anonymkode: f3fde...368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men han gikk aldri ordentlig inn for det og det ble slutt etter kort tid. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke hørte på magefølelsen min og avsluttet ting allerede bare uker inn i datingen, da det virket som om han begynte å miste interessen ganske tidlig. Merkelig nok fortsatte han å ta initiativ til å møtes. Syns det er vanskelig når man får så blandede signaler. 

Anonymkode: d55d0...e38

Skrevet

Jeg bruker magefølelsen hyppig som rettesnor. Kjenner det feil ut på ett eller annet plan så er det som regel det. 

Han jeg er med nå så var det ikke love at first sight utseendemessig, men han har en fantastisk personlighet og tilstedeværelse. Så jeg ble nok tidlig betatt eller nysgjerrig. De rundt oss venter på at vi skal bli sammen, og venninner av meg ler når jeg nå sier at jeg kanskje er litt forelsket. De mener å ha visst det fra første sekund de så oss sammen. 

Saken er den at han er på vei ut av et forhold med en kvinne han har barn med. Han må rydde opp i dette før vi i det hele tatt kan tenke om det faktisk kan bli oss. 

Kjenner på at det ikke er snakk om hvis, men om "når". 

Kanskje jeg sitter her med hjertet knust om et års tid og sier at alt styret i begynnelsen burde ha vært et rødt flagg og jeg burde ikke ha innledet noe til en nyskilt mann. Hvem vet. 

Hittil i mitt 34 år lange liv har jeg ikke innledet et forhold til noen det ikke føltes riktig ut med. 

Anonymkode: c4268...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...