AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg ønsker en printer - må være kompatibel med Mac og må ha wifi siden jeg ikke har noen «hull» i laptopen min. Trenger ikke scanne eller noe sånt - bare print funksjonen som er viktig. Helst ikke gigantisk. Vil ha til under 1000kr. Noen forslag?:) Anonymkode: cba2e...51d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Billig i innkjøp er ikke nødvendigvis det samme som billig i bruk, Elkjøp har denne. https://www.elkjop.no/product/data/printer-og-tilbehor/multifunksjonsprinter/186943/hp-deskjet-3762-aio-blekkskriver-farge Anonymkode: 58031...41a 1
dillyduzit Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Har selv denne; https://www.elkjop.no/product/data/printer-og-tilbehor/108220/canon-pixma-ts3351-aio-inkjet-printer-hvit Fungert utmerket.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Som en over skriver: billig i innkjøp er ikke det samme som billig i bruk. Har gått på en printersmell selv - fant ut at nye blekkpatroner var dyrere enn printeren. De som fulgte med holdt ikke til mange sidene... 😕 Anonymkode: f8ac4...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 I printerverden er dyrt billigst. De som ser billig ut på butikkhyller er rådyre i bruk, og han på Elkjøp innrømte selv at det var bedre å kaste printeren og kjøpe ny, framfor å bare kjøpe ny blekkpatron når den ble tom. Anonymkode: d20bc...7c6 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 On 10/3/2020 at 4:12 PM, AnonymBruker said: Jeg ønsker en printer - må være kompatibel med Mac og må ha wifi siden jeg ikke har noen «hull» i laptopen min. Trenger ikke scanne eller noe sånt - bare print funksjonen som er viktig. Helst ikke gigantisk. Vil ha til under 1000kr. Noen forslag?:) Anonymkode: cba2e...51d Tenkt på og kjøpe brukt? Movement.as Anonymkode: a5a0d...a0a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Ikke meningen å kuppe tråden din, TS. Men jeg lurer på hvor mange sider med feks strikkeoppskrifter jeg kan skrive ut med en slik billig en som dere sier blir dyrt? Anonymkode: ddc8d...539
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 19 timer siden, dillyduzit skrev: Har selv denne; https://www.elkjop.no/product/data/printer-og-tilbehor/108220/canon-pixma-ts3351-aio-inkjet-printer-hvit Fungert utmerket. Jeg prøver meg på denne, tenker jeg Tusen takk for alle svar. Anonymkode: cba2e...51d
dillyduzit Skrevet 5. oktober 2020 #9 Skrevet 5. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å kuppe tråden din, TS. Men jeg lurer på hvor mange sider med feks strikkeoppskrifter jeg kan skrive ut med en slik billig en som dere sier blir dyrt? Anonymkode: ddc8d...539 Nå er det ikke flere hundre sider jeg har skrevet ut, men fått ut en riggeplan på 50 sider frempå og bak, 40 kopier av dokumentasjon mannen trengte og litt bilder. Brukt i ca et halvt år og først nå begynner den å si at det begynner å minke på blekket. Kjøper nok en svartpatron, farge trenger jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #10 Skrevet 5. oktober 2020 Kjøp i hvertfall laser, ikke blekk!! Anonymkode: 6618c...a3b
Gruselgrafs Skrevet 5. oktober 2020 #11 Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, dillyduzit skrev: Nå er det ikke flere hundre sider jeg har skrevet ut, men fått ut en riggeplan på 50 sider frempå og bak, 40 kopier av dokumentasjon mannen trengte og litt bilder. Brukt i ca et halvt år og først nå begynner den å si at det begynner å minke på blekket. Kjøper nok en svartpatron, farge trenger jeg ikke. Det er en del printere som ikke fukgerer med kun en patron, så se ikke bort fra at du trenger å skifte begge.
dillyduzit Skrevet 5. oktober 2020 #12 Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, Gruselgrafs skrev: Det er en del printere som ikke fukgerer med kun en patron, så se ikke bort fra at du trenger å skifte begge. Den tid den sorg. Kjøpte printeren da jeg var blakk som en kirkerotte, og måtte ha det billigste. Nå som jeg tjener normalt så får det heller bli en kostnad ekstra om jeg trenger begge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå