AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har sett noen reklamer for jeans i det siste og synes det er så utrolig fint med trente, markerte lår ala kvinnene i fitjeans reklame. Er dette realistisk for meg som er snart 39 og som har et heller slapt utgangspunkt? Per nå så går jeg tur for å holde meg i form. Har tid og overskudd til å trene ca 4 ganger per uke. Forslag til øvelser og diett? Anonymkode: 249b1...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisterBliss Skrevet 3. oktober 2020 #2 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg er over 40, og har fått det etter ett år med spinning og styrketrening 3-5 dager i uka. Så ja, det er fullt mulig 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har ganske mange kilo for mye. Har begynt å trene mye knebøy, markløft og div andre ben og gluten øvelser. Og både rompa og lårene mine har endret seg drastisk. Er 39 år. Har gjort alt hjemme! Anonymkode: e75c1...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Er dette realistisk for meg som er snart 39 og som har et heller slapt utgangspunkt? Ja det er det Anonymkode: c37cc...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Del Skrevet 5. oktober 2020 Absolutt realistisk. Enig, det er veldig fint med litt fyldige og markerte lår og underkropp på damer, akkurat som det er fint med litt fyldig og markert overkropp på menn. Anonymkode: 2f58e...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå