Gå til innhold

Jeg har skremt han vekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med å presse for mye. 
Finnes det sjanse for å gjøre opp for det? Eventuelt hvordan?

Anonymkode: aebd0...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis ikke, om han har opplevd deg som ubehagelig pågående. Tror det beste du kan gjøre er å backe helt ut, og så får du eventuelt se om han tar kontakt med deg etterhvert.

(Generelt sett tenker jeg at man ikke blir skremt av interesse dersom man er interessert selv - men nå kjenner jeg jo ikke historien deres.)

• Liker 1
Skrevet

Ikke kontakt han!! Fingrene av fatet!! 
hvis du føler for å gjøre noe, last heller opp et pent bilde av deg selv på en plattform du vet han bruker mest. (Insta/face/snap) for å minne han på at du eksisterer 😂 

Anonymkode: f1a8e...ca3

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med å presse for mye. 

Hvordan har du skremt han bort da? 

Anonymkode: 2f50e...f47

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med å presse for mye. 

Hvordan presse da? 

Anonymkode: 1b55f...6c7

Skrevet

Skremt bort? Hvordan er det mulig? Hvis du har drøftet giftemål skjønner jeg jo det, men det går jo ikke å skremme bort sånn uten videre. Da er det bare et tegn på at dere ikke er kompatible. 

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Skremt bort? Hvordan er det mulig? Hvis du har drøftet giftemål skjønner jeg jo det, men det går jo ikke å skremme bort sånn uten videre. Da er det bare et tegn på at dere ikke er kompatible. 

Jeg skjønner godt man kan bli litt over ivrig, sende litt for mye meldinger osv... er en lott for på i starten, kan den andre minste insteressen, siden spenningen blir litt borte.. eller så kan gutten få noia for at dama kommer til å være masete, og vil tro nesten ingen menn liker masete damer

Anonymkode: f1a8e...ca3

Skrevet

Jeg er også gjerne sånn. Det er ganske slitsomt, både for meg og stakkaren som blìr utsatt for det. Det hender også at jeg flørter og sjekker ut om vi er på samme plan samtidig. Feks ved å referere til en tilfeldig handling langt frem i tid. Noen skjønner at jeg spøker, mens andre tror jeg har tenkt å gifte meg med dem før vi i det hele tatt har møttes.

Jeg mener jo bare godt og vil vise han at jeg tenker på han, men mye kan misforstås over meldinger. Tror det er der jeg feiler litt. Etter å ha blitt bedre kjent, hvis jeg ikke har skremt han bort, så skjønner han jo at det bare er godt ment og at jeg har mye kjærlighet å gi.

Anonymkode: 82f97...a9a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også gjerne sånn. Det er ganske slitsomt, både for meg og stakkaren som blìr utsatt for det. Det hender også at jeg flørter og sjekker ut om vi er på samme plan samtidig. Feks ved å referere til en tilfeldig handling langt frem i tid. Noen skjønner at jeg spøker, mens andre tror jeg har tenkt å gifte meg med dem før vi i det hele tatt har møttes.

Jeg mener jo bare godt og vil vise han at jeg tenker på han, men mye kan misforstås over meldinger. Tror det er der jeg feiler litt. Etter å ha blitt bedre kjent, hvis jeg ikke har skremt han bort, så skjønner han jo at det bare er godt ment og at jeg har mye kjærlighet å gi.

Anonymkode: 82f97...a9a

Jeg tenker at man ikke kan skremme bort noen som er virkelig interessert.

Huff for et spill dette er!

Skrevet

Kommer an på i hvor stor grad du har skremt han bort- og hvor intressert han var i utgangspunktet. 

Anonymkode: 62d70...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...