Gå til innhold

Estrid høvelen


Gasellen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange millioner Estrid har brukt på influencere? Absolutt alle reklamerer for den daglig. 
 

Jeg får avsmak for hele produktet.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sett den høvelen hundre ganger nå. Leser ikke blogger engang, men blir pepret med reklame på sosiale medier.

Noen som har prøvd den?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal jeg aldri kjøpe. Når noe aggressivt pushes av alle influensere, så kjøper jeg det IKKE. Hilsen dame som bruker herrehøvel. 
 

Å herre... leste bittelitt på estrid sin nettside... «farvel til fluffet» FLUFFET??! Og vegansk selvfølgelig. 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Jeg har også sett den høvelen hundre ganger nå. Leser ikke blogger engang, men blir pepret med reklame på sosiale medier.

Noen som har prøvd den?

 

Jeg håper ikke den er like shitty som den alle reklamerte for for noen år siden. Jeg gikk i fella og kjøpte en og den fungerte vel igrunn mer som en epileringsmaskin enn en barberhøvel. Aldri vært nuppete etter barbering før da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, parmanoia skrev:

Den skal jeg aldri kjøpe. Når noe aggressivt pushes av alle influensere, så kjøper jeg det IKKE. Hilsen dame som bruker herrehøvel. 
 

Å herre... leste bittelitt på estrid sin nettside... «farvel til fluffet» FLUFFET??! Og vegansk selvfølgelig. 🙄

Finnes det barberhøvler som ikke er veganske? Er de ikke laget av plast og metall stort sett ? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gasellen skrev:

Finnes det barberhøvler som ikke er veganske? Er de ikke laget av plast og metall stort sett ? 

Det vil jeg mene. Men siden vegansk er hot om dagen, så er det noe som selger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, parmanoia skrev:

Det vil jeg mene. Men siden vegansk er hot om dagen, så er det noe som selger. 

Ja, litt som "naturlig" og "økologisk" lenge har vært. 

Men da jeg var tenåring og mer idealistisk så boikottet jeg Gillette fordi de testet på dyr, og sånn sett høres vegansk bedre ut.

Selv om jeg heller ikke helt skjønner hva en vegansk høvel er så kan det jo tenkes at det betyr det ikke har blitt torturert noen dyr i produksjonen og det er jo for så vidt et pluss. Selv for en kjøtteter som meg.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estrid er den beste høvelen jeg har hatt faktisk! Synd at overdreven influencerreklame ødelegger for dem.

Den er vegansk fordi såpen/barberskummet på den ikke er testet på dyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte den for en stund siden, før reklamene eksploderte. Merket ikke så stor forskjell, men beholdt den fordi bladene kommer rett i postkassene og jeg har en mindre ting å huske å handle. I sommer glemte jeg den da vi skulle på ferie, og måtte kjøpe Gillette igjen. DA merket jeg forskjell! Aldri om jeg frivillig slutter med Estrid. Bladene er bedre, og høvelen er bedre å holde i. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk den er kjempebra. Vanskelig å beskrive hvorfor, men når jeg bruker Venus reisehøvelen min (veldig kort håndtak, kommer i et etui, lett å putte i veska) så blir det noe helt annet. Synes Estrid sine barberblader «tar» mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte den uten å vite at den ble heftig reklamert for av influencere, heldigvis.

I starten var jeg fornøyd, men etterhvert synes jeg den blir veldig klissete pga såpen som løser seg opp. Har forsøkt å henge den litt på siden i dusjen så den ikke får så mye vann på, men samme der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Fnuggolina
På 3.10.2020 den 10.24, Cuntzilla skrev:

Jeg har også sett den høvelen hundre ganger nå. Leser ikke blogger engang, men blir pepret med reklame på sosiale medier.

Noen som har prøvd den?

 

Ja, jeg gikk i «fella» etter jeg leste litt om Gilette hos «fetmenfattet» som ikke reklamerte for den høvelen altså. Hun reklamere vel mest for å bare drite i barbering om man ønsker, noe jeg ikke ønsker :P 

Meeeen da valgte jeg ignorere de 5tusen reklamene på IG og kjøpte den.

Jeg synes foreløpig den er bedre enn herreblader fra Gillette, men testet bare legger/underarmer.

Hår skylles lettere av høvel, og et såpelag på høvelen gjør leggene jækla glatte må jeg si på det positive. Slipper å dra like mange mangler over samme sted som med Gilette.  

Giøette sine dameblader har jeg gitt opp. 

Så jeg er faktisk foreløpig ganske fornøyd :) 

At de ikke tester på dyr tenker jeg er et pluss, og jeg liker at de viser behåring på kvinner i reklamer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Veldig fornøyd med Estridhøvelen alle steder uten om bikinilinja, der får eg røde prikker, tips? Det fikk eg ikkje av Gillette Venus. Lett å skylle av hår huden blir glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke dette produktet fordi de bruker så mye reklame på Instagram, ser de spesielt mye hos meg og jeg følger mange kropps- og håraktivister. Det er som om de skal slå kloa i de (unge) jentene som endelig har kvittet seg med skammen over og forstått at det faktisk er helt naturlig og til og med litt fint å ha det håret som vokser på kroppen. Kanskje bare jeg som tenker det, men det kræsjer i alle fall veldig med resten av feeden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...